هدف تشکیل شورای امربه معروف ترویج ارزش‌ها و کاهش منکرات است

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر برای نظارت بر بیمارستان های استان گفت: تشکیل این شورا برای ترویج ارزش ها و کاهش منکرات در جامعه و نقش آفرینی دستگاه ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۲۹آبان)، در دیدار با کارکنان تامین اجتماعی لرستان، اظهارداشت: امربه معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت، آیات روایات و عقل و اندیشه بشری دارد و آثار و برکات اقتصادی و اجتماعی و معنوی در پی دارد لذا لازم است که نسبت به آن حساسیت ویژه ای داشته باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: امربه معروف در تذکر لسانی باید همراه با نیت الهی باشد و این مهم پاداش الهی به همراه دارد.

وی با اشاره به آیات و روایات خاطرنشان کرد: جامعه ای که دعوت به خیر کند و از آفت و منکرات دوری نماید این جامعه اهل رستگاری است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه ای امربه معروف و نهی را ترک کند افرادی شرور بر جامعه حکومت می کنند، ادامه داد: اگر امروز ملت های مسلمان نسبت به جنایات اسرائیل سکوت کنند، جامعه دچار اشراری همچون صهیونیست ها می شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اینکه مساله عفاف و حجاب در برخی نقاط شهری همچون مراکز تفریحی و مراکز خرید کمرنگ شده است، اظهارکرد: این مساله نباید در بیمارستان ها، مراکز درمانی، دولتی و حاکمیتی اتفاق بیفتد و هیچ توجیهی برای شخصی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت است وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سلامت یک فرد جدای از سلامت جامعه نیست، ادامه داد: ما باید به دنبال عدالت اجتماعی باشیم که قبل از آن باید نظارت همگانی باشد و در این راستا ابتدا باید از خودمان و خانواده خویش شروع کنیم.

حجت الاسلام مهدوی به راه اندازی شورای امربه معروف و نهی از منکر در دستگاه های حاکمیتی بیان کرد: هدف ما ترویج ارزش های دینی و کاهش منکرات است.

کد خبر 1734592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha