کتابخانه کانون ولایت بازگشایی شد

ایوب عبدی نسب گفت: امروز به همت هیئت امنای مسجد الرسول کتابخانه کانون فرهنگی هنری ولایت بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) ایوب عبدی نسب در ویژه برنامه «آینده خواندنی ست»، گفت: امروز به همت هیئت امنای مسجد الرسول کتابخانه کانون فرهنگی هنری ولایت بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد الرسول جیرفت با بیان اینکه نگاه متولیان مسجد الرسول به مقوله فرهنگ کتاب و کتابخوانی نگاه ویژه ای است، یادآور شد: در دوران کرونا به همت هیئت امنای مسجد و کانون ولایت کارگاه خیاطی برای دوخت ماسک در محل کتابخانه راه اندازی شد.

وی ادامه داد: به دلیل نوسانات برق متاسفانه کتابخانه دچار حریق شد و ما قریب یکهزار نسخه کتاب، ۸ عدد قفسه کتاب و بخشی از تجهیزات کتابخانه را در این آتش سوزی از دست دادیم که با همکاری هیئت امنا بخشی از این خسارات از طریق بیمه جبران شد.

عبدی نسب اظهار کرد: دیوارهای کتابخانه به کمک بچه های مسجد مجدد رنگ آمیزی شد و کتاب های سالم نیز پس از گردگیری به قفسه ها بازگردانده شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد الرسول جیرفت خاطرنشان کرد: نحوه چیدمان کتاب ها در قفسه ها کمک می کند تا اعضای کتابخانه به سادگی کتاب های مورد نظر خود را پیدا کنند بنابراین نیاز به یک کتابدار داشتیم.

وی عنوان کرد: خانم شعبانی اولین کتابدار کانون های مساجد جنوب کرمان که قبلاً نیز مسئول این کتابخانه بود از این پس کار خود را در کتابخانه کانون ولایت ادامه خواهد داد.



عبدی نسب بیان کرد: از این پس روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر کتابخانه باز است و مراجعین می توانند از فضای موجود جهت مطالعه کتب مورد نظر بهره ببرند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد الرسول جیرفت گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضویت کتابخانه کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد الرسول رایگان است و اعضا می توانند به مدت یکسال از کتاب ها به صورت امانی استفاده کنند.

کد خبر 1734652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha