مسیر زندگی بسیاری از افراد در مسجد جمکران عوض می‌شود

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد گفت: این مرکز بزرگ، زائران زیادی به ویژه از جوانان دارد که در اینجا انابه و توبه می کنند و مسیر زندگیشان عوض می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد کج سلیقه با مسجد مقدس جمکران مخالف هستند، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران معجزه مانند است. این مکان مقدس در دوران طلبگی ما یک چهار دیواری کوچک بود که درب آن نیز بسته بود. می آمدیم در آن نماز می خواندیم و مراسمی برگزار می کردیم. ولی امروز شاهدیم چه عظمتی یافته و چه میزان زائر دارد. 

وی ادامه داد: افرادی که درباره این مکان مقدس شبهه وارد می کنند اشتباه می کنند؛ چرا که این مرکز بزرگ، زائران زیادی به ویژه از جوانان دارد که در اینجا توبه می کنند و مسیر زندگیشان عوض می شود. باید در برابر شبهه کنندگان به این مسجد مقدس محکم بایستید.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت شبکه جهانی ولایت اشاره و تصریح کرد: شبکه ولایت با مسجد مقدس جمکران مناسبت دارد و ما نیز قصد گسترش آن با زبان های مختلف را داریم.

 تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تصمیم گرفتیم دبیرخانه اجرای سند مهدویت را در این مکان مقدس راه اندازی کنیم، ابراز کرد: این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و به امضای رئیس جمهور رسیده است که رئیس آن آیت الله اعرافی و دبیر آن تولیت مسجد مقدس جمکران است که این دبیرخانه به زودی آغاز به کار می کند.  

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد خاطرنشان کرد: فضایی هم به جوانان حزب اللهی که در زمینه جهاد تبیین طرح و برنامه دارند و می خواهند فعالیت کنند، اختصاص دادیم.

کد خبر 1734799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha