دانش آموزان، شهدای دانش آموز را الگوی خود قرار دهند

آیت الله دری نجف آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: شما دانش آموزان، باید شهدای دانش آموز را الگوی خود قرار دهند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز سه شنبه (۳۰ آبان) در اردوی یک روزه دانش آموزان که با محوریت مقاومت در کانون فرهنگی امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، گفت: شما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه دانش آموزان بسیجی دوران انقلا باشید که با ایثار و از خودگذشتگی افتخاری بزرگ آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه در رابطه با اهمیت تحصیل علم و دانش بیان کرد: شما دانش آموزان باید در درس ها، اخلاق و کارها و تحصیل علم دانش جدی باشید چرا که مردان بزرگ تاریخ و افراد موفق با تلاش، کوشش و پشتکار به موفقیت رسیدند و نباید فرصت ها را از دست ندهید.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دانش آموزان در اخلاق نیز باید پیشگام باشند، ادامه داد: باید با الگو گیری بزرگان و اندیشمندان بزرگ ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و سعادت گام بردارند.

دانش آموزان، شهدای دانش آموز را الگوی خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه به عملیات طوفان الاقصی و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان حماس اشاره کرد و گفت: رزمندگان حماس با عملیات طوفان الاقصی معجزه ای در جهان اسلام و مقاومت اسلامی که برکات و ثمرات بسیاری داشته است لطف الهی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی است، گفت: سال های قبل فلسطین تحت استعمار انگلیس بوده است و با نقشه های انگلیش و اسرائیل در آن منطقه مستقر شده است.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: رژیم صهیونیستی رژیم جعلی و کودک کش است و مردم غزه امروز تحت شرایط سختی هستند و هیچ گونه امکاناتی ندارند، جوانان حماس با تعدای محدود در برابر ارتش اسرائیل ایستادند و شاهد ثمرات و برکات این ایستادگی در دنیای اسلام بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، همچنین با اشاره به اینکه بهائیت خدمات بسیاری به اسرائیل ارائه می دهد و حمایت های گسترده ای از اسرائیل دارد، گفت: آمریکا نیز حمایت همه جانبه از اسرائیل دارد و این حمایت ها به قدری هست که بایدن گفته است؛ اگر اسرائیل هم نبود ما آن را ایجاد می کردیم.

 گفتنی است در پایان این مراسم نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله دری نجف آبادی اقامه شد.

کد خبر 1734855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha