بسیج اساتید دانشگاه درخط مقدم جهاد تبیین است

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه بسیج اساتید دانشگاه درخط مقدم جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: کارآمدی بسیج برکسی پوشیده نیست و در همه عرصه های نقش آفرینی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز(۱ آذر)، در  نشست جبهه علمی، فرهنگی و نقش اساتید در پیشرفت کشور که در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، گفت: حوزه و دانشگاه در خط مقدم دفاع از ارزش ها، آرمان ها و وحدت جامعه قرار دارند.

امام جمعه الیگودرز افزود: کارآمدی بسیج برکسی پوشیده نیست، بسیج تنها یک مجموعه نظامی نیست بلکه در همه عرصه های خدمتگزاری حضور دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: بسیج به معنای احساس تکلیف در قبال کشور و نظام اسلامی و روحیه برای خدمت به مردم در همه عرصه ها است.

حجت الاسلام سرلک ادامه  داد: تا مادامی که تفکر بسیج در میان اقشار مختلف جامعه حاکم باشد، بقا، استمرار و پیشرفت کشور تظمین شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه محل تضارب آراء است، افزود:، نظرات موافق و مخالف اگر به درستی مطرح شود و بصورت علمی و عقلی جمع بندی گردد، زمینه ساز پیشرفت کشورخواهد بود.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه انتخابات از برکات انقلاب و نظام اسلامی و تجلی حضور مردم و مظهر مردم سالاری دینی است، گفت: این مردم هستند که درباره سرنوشت کشور تصمیم می گیرند.

وی گفت: امسال باتوجه به شرایط روز دنیا، مسائل اقتصادی و منطقه ای انتخابات مهم تری پیش رو داریم که با تاکید بر چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت برگزار می شود.

کد خبر 1734991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha