متولیان مساجد از تصمیمات و رفتارهای سلیقه‌ای دوری کنند

حجت الاسلام کوچک زاده با اشاره به لزوم مدیریت واحد و صحیح بر اداره مسجد، گفت: متولیان مساجد از تصمیمات و رفتارهای سلیقه ای دوری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مجتبی کوچک زاده» چهارشنبه شب در گردهمایی هیات امنا، روحانیون و فرماندهان پایگاه بسیج مساجد دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون به میزبانی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) تیران به برنامه محوری و همکاری و همدلی بر اداره مسجد اشاره  کرد و اظهارداشت: اختلاف و دعواهای بین تشکل ها و ارکان مدیریتی مسجد آسیب جدی بر انجام کار و دستیابی به اهداف بلند است که باید کنار گذاشته شود.

مدیراجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان بر وحدت و همدلی بین هیات امنا، خادم، روحانی، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی و همه تشکیلات اداری مسجد تاکید کرد و افزود: امام جماعت اختلافات را رفع کند و نگذارند دوستی ها به هم بخورد.

وی با اشاره به تصمیم ها و بعضی از رفتارهای سلیقه ای در مسجد، خاطرنشان کرد: متولیان مساجد از تصمیمات و رفتارهای سلیقه ای دوری کنند که این موضوع در جذب افراد و حضور نمازگزاران تاثیر دارد.

تنوع فعالیت ها و برنامه های مساجد

حجت الاسلام کوچک زاده به ضرورت تنوع در برنامه های مساجد تاکید کرد و گفت: برای مناسبت های ملی و مذهبی مراسم توسط متولیان برنامه ریزی شود و مردم هم در اجرای آن مشارکت داده شوند.

وی اضافه کرد: فعال سازی نقش جوانان و نوجوانان در این فعالیت ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می تواند زمینه ساز حضور آن ها و تقویت تنوع برنامه ها بشود.

مدیراجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان آموزش مردم در مسجد را از جمله فعالیت ها موثر و مورد اقبال عمومی بیان کرد و گفت: از توان و ظرفیت کارشناسان و مسئولان ادارات در این خصوص استفاده شود.

وی یادآورشد: جلسات پرسش و پاسخ در مسجد می تواند زمینه ساز حل مشکلات محله و تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان با محوریت مسجد بشود.

کد خبر 1735103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha