کتابداران نمونه کانون‌های مساجد مرکزی تجلیل شدند

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:کتابداران نمونه در کانون های مساجد این استان طی هفته کتاب تقدیر شدند.

مرتضی انقانی، با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در این راستا اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتابداران نمونه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در سطح روستاها و شهرها، در ایام گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر شدند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی توزیع کتاب بین کتابخانه های مساجد، بازدید از کتابخانه‌های عمومی اراک، عضویت اعضای کانون‌های مساجد در کتابخانه ها، معرفی کتاب در شنبه‌های کتاب در مساجد را از جمله برنامه های این هفته دانست.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین اختصاص سه شنبه‌های تکریم به مناسبت هفته کتاب ویژه مروجان کتاب و برپایی منبرهای کوتاه سخنرانی ائمه جماعات با محوریت مطالعه و کتابخوانی را نیز از دیگر برنامه‌های این ستاد در هفته کتاب‌خوانی عنوان کرد.

کتابداران نمونه کانون‌های مساجد مرکزی تجلیل شدند

این مقام مسئول از تقدیر مروجان کتابخوانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی طرح ملی اندیشه اسلامی در قرآن، بخش نبوت ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از طریق سامانه بچه‌های مسجد در این هفته اجرا شد که طی آن، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی هم حضوری فعال داشتند.

انقانی همچنین با اشاره به اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی سرود «من یار مهربانم» در مساجد به صورت گروهی اجرا شد، اضافه کرد: و اعضای شرکت کننده مورد تقدیر قرار گرفتند.

کتابداران نمونه کانون‌های مساجد مرکزی تجلیل شدند

وی به پخش مستند در مسجد قائم آل محمد (عج) اراک از شبکه استانی آفتاب اشاره کرد و گفت: این مستند، فعال‌ترین کتابخانه مسجدی شهرستان اراک به عنوان پایگاه اصلی جوانان به ویژه دانشجویان برای مطالعه و استفاده از کتب به روز این کتابخانه را به تصویر کشیده است .

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین از اعطای احکام مدیران مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد و رابط کانون نیز خبر داد و گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان به منظورتبیین جایگاه مسئولیتی در حوزه دین و مسجد حکم مسئولیت می گیرند.

کتابداران نمونه کانون‌های مساجد مرکزی تجلیل شدند

کد خبر 1735329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha