۳۵۲ وام اشتغال زایی در ورامین اهدا شد

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت:تعداد ۳۵۲ وام در قالب اشتغال زایی به مشاغل خانگی در ورامین اهدا شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان ورامین همزمان با  هفته بسیج در سخنران قبل از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان  اظهار کرد: ۵بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ آمریکایی ها اقدام به تهدید زبانی و تهدید عملی کردند و حضرت امام کمتر از یک ماه بعد از این قائله دستور تشکیل بسیج را در ۵ آذر دادند و اولین دستاورد بسیج خنثی سازی تهدید آمریکا بود.

وی گفت: بسیج خدمتگزار ملت ایران است و در عرصه های مختلف  فعالیت داشته و در این فتنه اخیر نیز که در جنگ ترکیبی با دشمن هستیم بسیج دو ماه مستمر شبانه روزی در راه دفاع از امنیت مردم و کشور و برقراری نظم و امنیت در کنار سایر نهادها به‌طور گسترده و مداوم فعال است‌ و این امنیتی که شاهد آن هستیم مدیون بسیج و تفکر بسیج هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: بسیج و سپاه شان بالاتر از خدمتگزاری به مردم ندارد و این شجره طیبه مردم از میوه های همچون امنیت، محرومیت زدایی، سازندگی، علمی و پژوهشی، فرهنگی بهرمند است.

امینی در ادامه با اشاره به سخنان امام ره گفت: اگر بخواهیم به چند نمونه از این تعابیر بپردازیم می‌توانیم از تعبیر مدرسه عشق، لشکر مخلص خدا، بزرگترین مدافع انقلاب و اسلام، شجره طیبه و اینکه حضرت امام (ره) با آن عظمت و جایگاه ویژه ای که داشتند بزرگترین افتخار خود را این می‌دانستند که افتخارم این است که خود یک بسیجی ام و این باعث افتخار همه بسیجیان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ع شهرستان ورامین اظهار داشت:هدف از تشکیل بسیج، دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن بود که اولین ثمره آن خنثی سازی تهدید آمریکا بود، بعد از آن بسیج در عرصه های مختلف از انقلاب دفاع کرده است و بخاطر همین است که بسیج را به عنوان بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب نامگذاری کردند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام ره افزود:ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار، پول پرستی، تحجرگرایی، مقدس نمایی است باید همه افرادش بسیجی باشند و فنون نظامی و دفاعی نظام را بدانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان ورامین با اشاره به خدمات امسال بسیج سازندگی  بیان کرد:یکی از عرصه های فعالیت بسیج امر جهاد سازندگی می باشد تا به کنون از ۶۹ کارگاه قالیباف، خیاطی ولبنیات حمایت شده در همین راستا ۳۵۲ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومانی به مشاغل خانگی تعلق گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان ورامین  اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج علاوه بر این موارد تعمیرات منازل محرومین و ویزیت رایگان به همراه داروی رایگان در محله های مختلف شهرستان ورامین انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدا شیوع بیماری کرونا که اصناف مختلف دچار آسیب شدند و نیاز به حمایت و یاری پیدا کردند بسیج در پی لبیک به ندای رهبر انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در آخرین مرحله ۷۵۰۰  بسته به ارزش ۸۰۰ هزارتومان توزیع شده است

فرمانده سپاه ورامین  خاطرنشان کرد: بسیج با اشراف اطلاعاتی وعملیاتی بر عوامل تهدید ساز دارد واین باعث کمک به برقراری امنیت شده است.  

کد خبر 1735331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha