امروز بسیج 20 میلیونی برای دفاع از انقلاب اسلامی شکل گرفته است

آیت الله خاتمی، به گسترش تفکر بسیج بعد از ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بسیج ۲۰ میلیونی برای دفاع از انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب با نگاه معنوی خود برای پاسداری از این انقلاب فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد. 


وی به گسترش تفکر بسیج بعد از ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بسیج ۲۰ میلیونی برای دفاع از انقلاب اسلامی تشکیل شده است. 


خطیب جمعه زنجان به تفکر بسیجی در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورهای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امام راحل فرمودند: می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به همه دنیا صادر کنیم و در آن زمان عده‌ای تصور می‌کردند که منظور حضرت امام اعزام نیروهای انسانی است در حالی که منظور ایشان آزاد زندگی کردن بود. 


امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه آزادی‌خواهان بسیاری در قالب راهپیمایی میلیونی خواستار توقف جنگ اسرائیل و علیه غزه شدند، گفت: همه آزادی‌خواهان جهان انزجار و نفرت خود را از رژیم کودک کش اسرائیل که تاکنون جان ۵۵۰۰ کودک را گرفته است خواستارند. 


به گفته آیت الله خاتمی، تصمیم تشکیل بسیج مستضعفین فتح الفتوحی بود که با گذشت زمان ضرورت اهمیت و لزوم این موضوع بر آزادی‌خواهان نمایان‌تر می‌شود. 


به گفته وی، مقام معظم رهبری بسیجیان را مصداق کامل ایثار فداکاری اخلاص و عشق به شهادت خواند و یادآور شد: به فرموده رهبری بسیج باید بیش از گذشته فراگیر شود و تمام مردمی که روح ایمان و مبارزه با ظلم دارند بسیجی هستند. 


آیت الله خاتمی به هفتم آذر روز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و گفت: این نیروها در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری از خود نشان دادند و افتخار این کشور هستند. 

کد خبر 1735341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha