مخابره کردن استکبار ستیزی در جهان رسالت خطیر رسانه‌ها است

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان با خلق اثر فاخر باید صدای مردم مظلوم غزه را به گوش آزادگان جهان برسانند، گفت: مخابره کردن استکبار ستیزی در جهان رسالت خطیر رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سیدنواب موسوی، امروز(۴ آذر)، در در گردهمایی اصحاب رسانه و هنرمندان در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت از مردم غزه که در تالار شهید آوینی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهارداشت: امروز رژیم جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط و نابودی افتاده است.

استاد حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه صدای شکستن استخوان های اسرائیل و ایادی استکبار به گوش می‌رسد: افزود: در این راستا صدای هنر و رسانه های مختلف تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: هنر، زبان مشترک جوامع است و هنرمندان و اصحاب رسانه با قلم و آثار خود جنایات بی رحمانه صهیونیسم در غزه را محکوم می کنند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: اصحاب رسانه با قلم خود صدای مردم مظلوم غزه را به گوش آزادگان جهان می رسانند.

وی بر حمایت همه جانبه اصحاب رسانه و هنرمندان از مردم مظلوم جهان به ویژه مروم غزه تأکید کرد و گفت: اصحاب رسانه و هنرمندان با خلق آثار فاخر خبری، هنری و تحلیلی صدای مردم غزه باشند و استکبار ستیزی را در جهان مخابره کنند.

کد خبر 1735530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha