تعظیم شعائر دینی و مذهبی و گسترش فضای معنوی و دینی در جامعه

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر تعظیم شعائر دینی و مذهبی در جامعه گفت: از فرصت هایی همچون ابام فاطمیه باید در جهت گسترش فضای معنوی، دینی و فرهنگی در سطح جامعه بهره مند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، شامگاه(۷آذر)، در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان الیگودرز که در دفتر امام جمعه این شهرستان هدف برنامه ریزی پیرامون ایام فاطمیه(س) برگزار شد، اظهارداشت: از این ایام در جهت تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه استفاده شود.

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر تعظیم شعائر دینی و مذهبی به گسترش فضای معنوی و دینی و فرهنگی در سطح جامعه توسط مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: انتظار می رود دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهرستان در این مسیر پیشگام باشند.

وی با اشاره به حضور مردم مؤمن شهرستان الیگودرز  خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره در مناسبت های ملی و مذهبی پیش قدم بوده و در ایام الله و مناسبت ها، حضوری آگاهانه، با بصیرت و گسترده دارند.

حجت الاسلام سرلک تأکید کرد: سطح شهرستان، میادین اصلی و معابر عمومی و محیط ادارات و مراکز آموزشی مزین به ایام فاطمیه(س) گردد.

حجت الاسلام حسین سرلک، رئیس تبلیغات اسلامی الیگودرز در پایان این نشست  ضمن تشریح  برنامه های ایام فاطمیه در این شهرستان گفت: اجتماع بزرگ بانوان فاطمی و نوگلان فاطمی بعنوان دو برنامه مهم در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

کد خبر 1736135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha