خواهران نقش بسزایی در برنامه های فرهنگی مساجد دارند

قربانی بابیان خواهران نقش بسزایی در برنامه های امورات فرهنگی مساجد دارند گفت: تاسیس کانون های فرهنگی هنری خواهران در مساجد فعالیت خواهران را بیشتر می کند.

فرخ تاج قربانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه خواهران بسیجی زیادی در مساجد استان فعالیت های فرهنگی هنری گسترده ای را انجام می دهند و این نشان از توجه ویژه مسئولان فرهنگی به توانایی های زنان به ویژه نوجوانان و جوانان است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد جامع مرغملک ادامه داد: هم اکنون نیز خواهران نقش موثری در مدیریت و برنامه ریزی کارکردهای مسجد و کانون ها دارند و تا کنون اقدامات ارزشمندی از سوی آن ها انجام شده است.
قربانی بابیان خواهران نقش بسزایی در برنامه های امورات فرهنگی مساجد دارند گفت: تاسیس کانون های فرهنگی هنری خواهران در مساجد فعالیت خواهران را بیشتر می کند.
 وی با اشاره به اینکه رفتن حضرت زهرا به مسجد از رفتن امام حسین(ع) به کربلا سخت تر بود، افزود: خط‌سازش می گفت زهرا به مسجد نرود، زینب به کربلا نرود،   اما هر دو رفتند و نقش بانوان در انقلابی کردن و آزادگی را ثابت نمودند.
قربانی افزود: خداوند در سوره مریم از محرر استفاده می کند محرر، یعنی آزاد کردن؛ درحالی که مریم برده نبود، یعنی قید و بندهای اجتماعی و خانوادگی را برداری و آزادش کنی برای خدا وشروع آن هم از مسجد است، پس آزادی است برای خدا واین آزادی را از مسجد به گوش همگان می رساند.  
وی در پیان اظهار امیدواری کردکه ما زنان بتوانیم با استعانت از خداوند متعال، مثل زمان هشت سال دفاع مقدس باز هم صدای موذن های زنده را از مساجد بلند کنیم و مساجد تبدیل به پیام رسان و رسانه ای برای وحدت کنیم.
کد خبر 1736261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha