هدف دشمن از جنگ نرم، فروپاشی بنیان خانواده است

مشایخی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، گفت: هدف دشمن از جنگ نرم، فروپاشی بنیان خانواده در جوامع اسلامی است

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مصطفی مشایخی، استاد دانشگاه و فعال فرهنگی استان در این همایش با اشاره به فعالیت گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در راستای جهاد تبیین دارند.

این استاد دانشگاه و فعال فرهنگی به جنگ فرهنگی و نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: هدف دشمن از جنگ نرم، فروپاشی بنیان خانواده در جوامع اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان باید از این توطئه ها آگاه شوند، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به جامعه هدفشان که بیشتر نسل جوان و نوجوان است می تواند نقش موثری در این راستا ایفا کنند.

مشایخی همچنین به نقش بانوان در این راستا اشاره کرد و گفت: از آن‌جایی که زن محور خانواده بوده و دشمن به‌خوبی به این مسئله پی‌برده است، برای رسیدن به اهداف شوم خود تغییر نوع تفکر و رفتار زنان جامعه ما را هدف قرار داده است.

این استاد دانشگاه و فعال فرهنگی به توطئه های دشمنان در سال گذشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان در این راستا برنامه‌های ضدفرهنگی را پایه‌ریزی کرده اند و با بهره گیری از رسانه های معاند و ضد انقلاب در این راستا تلاش های گسترده ای را انجام می دهند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور ۳۱ نفر از بانوان مدیر کانون های فرهنگی هنری تازه تاسیس تخصصی خواهران کانون های مساجد برگزار شد، شرکت کنندگان آموزش های لازم را در خصوص مسائل مختلف به منظور هماهنگی و هم‌گفتمانی به صورت حضوری و آنلاین فرا گرفتند.

کد خبر 1736380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha