دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام حاجتی از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در گیلان خبر داد و گفت: این دوره با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب فردا در رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در این استان خبر داد و گفت: این دوره با هدف ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب و در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به تبیین جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در این میان مساجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه و رکن فعالیت‌های اجتماعی در نظام و تمدن اسلامی می‌بایست نسبت خود را با بانوان به درستی تعریف کنند.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه در همین این راستا تاسیس کانون‌های فرهنگی، هنری تخصصی خواهران در دستور کار ستاد کانون‌های مساجد قرار گرفت، اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی، هماهنگی و هم‌گفتمانی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران نخستین گام دراین زمینه است که فردا یک‌شنبه(۱۲ آذر) در رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ۸۰ کانون تخصصی ویژه خواهران در گیلان نیز بیان کرد: این نشست با حضور مهدی مقدم_ معاون فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با شرکت مدیران این کانون‌ها در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1736673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha