لزوم ساخت فیلم های فاخر در ارتباط با ابعاد شخصیتی میرزاکوچک خان

عباسی با تاکید بر ساخت فیلم های فاخر در ارتباط با ابعاد شخصیتی میرزاکوچک خان گفت: چهره اسلامی و معنوی شهید میرزاکوچک خان جنگلی در قالب ساخت فیلم، انیمیشن و بیان قصه برای نسل جدید ارائه شود تا آنان بیش از پیش با شخصیت این شهید روحانی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز (شنبه ۱۱ آذر) در مراسم سالروز شهادت روحانی شهید میرزاکوچک خان جنگلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی گیلان در تالار مرکزی رشت افزود: امروز جوانان و نوجوانان ما باید بیش از پیش با ابعاد شخصیتی این روحانی شهید آشنا شوند تا در زندگی خود از آن بهره بگیرند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به غنای فرهنگی و معنوی استان و با بیان اینکه میرزاکوچک خان جنگلی شخصیتی معنوی در تاریخ ایران اسلامی است ، اضافه کرد: بعد از شهادت سردار جنگل، تاریخ دست طاغوت بود و در این ارتباط تحریفاتی صورت گرفت اما امروز وظیفه داریم که این شهید روحانی را بصورت شایسته به نسل ها معرفی کنیم.

عباسی با تاکید بر ساخت فیلم های فاخر در ارتباط با ابعاد شخصیتی میرزاکوچک خان خاطر نشان کرد: چهره اسلامی و معنوی شهید میرزاکوچک خان جنگلی در قالب ساخت فیلم، انیمیشن و بیان قصه برای نسل جدید ارائه شود تا آنان بیش از پیش با شخصیت این شهید روحانی آشنا شوند.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سردار جنگل مبنی براینکه منشا حرکت وی، صد درصد دینی و اعتقادی است، خاطر نشان کرد: مردمی بودن، خستگی ناپذیری، روحیه انقلابی، سازش ناپذیری، مقاومت، استکبار و استعمار ستیزی از جمله ویژگی های بارز میرزاکوچک خان است که باید برای کودکان، نوجوانان و جوانان بیان شود.

کد خبر 1736725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha