طرح قرار دوازدهم با محوریت دستگیری از نیازمندان در بقاع متبرکه اجرا می‌شود

حجت الاسلام موسوی، ارزش اقلام توزیعی در طرح قرار دوازدهم در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هزینه تهیه اقلام و توزیع در بین نیازمندان از محل موقوفات سرای سنگی و قیدار نبی (ع) تامین شده است.

حجت الاسلام موسوی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح قرار دوازدهم به منظور ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر مبنای مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده تا با جذب مشارکت های خیران به عنوان مهدی یاوران، بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد نیازمند ارائه دهد.

به گفته وی، این طرح به نام و یاد امام عصر (عج) که در دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدماتی ارائه می‌کند.

موسوی ادامه داد: متولیان طرح قرار دوازدهم بر آن هستند تا از سویی یاد و نام امام زمان (عج) را در جامعه منتشر کند و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم (عج) را ترویج و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این مرحله از طرح قرار دوازدهم در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان اجرا شد، گفت: در قالب این طرح ۱۰۰ حواله دریافت لباس کودک و نوجوان  و۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، قند، ماکارونی، سویا، رب  و روغن مایع در بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

وی ارزش اقلام توزیعی در طرح قرار دوازدهم را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هزینه تهیه اقلام و توزیع در بین نیازمندان از محل موقوفات سرای سنگی و قیدار نبی (ع) تامین شده است.

کد خبر 1736836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha