جمع بندی صورت گرفته در زمینه ارکان مساجد به زودی اعلام می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده در زمینه پراکندگی نقش ارکان مسجد، گفت: آنچه در زمینه مسجد صورت گرفته، جمع‌بندی آنها به محضر مقام معظم رهبری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» ظهر امروز (۱۳ آذر ماه) در نشست دستگاه‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برای کارهای هم افزا، همگرا و جبهه‌ای در بسیاری از موارد باید در ستاد به همگرایی برسیم تا بتوانیم جبهه انقلاب را تقویت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه هم اکنون این کار در تعدادی از وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی و حوزوی در حال انجام است، گفت: تلاش می‌کنیم که در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به همگرایی نزدیک شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما در همگرایی خوب حاکمیتی قرار داریم و این ارتباط به صورت مستمر ادامه دارد.

حجت الاسلام قمی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده این نشست در زمینه پراکندگی نقش ارکان مختلف مسجد، افزود: آنچه در زمینه مسجد صورت گرفته جمع‌بندی آنها به محضر مقام معظم رهبری رسیده، تقسیم کارت صورت گرفته و مسئولیت مساجد در هر استان بر عهده نماینده ولی فقیه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تاکید بر اینکه ظرفیت حمایت‌های مردمی باید جدی گرفته شود، یادآور شد: با توجه به همگرایی صورت گرفته در ستاد مرکزی، امیدواریم این همگرایی در مسجد با توجه به ظرفیت ارکان فعال در این مکان‌های الهی نیز به وجود آید.

کد خبر 1737102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha