اعزام ۴٠نفر از زنان سرپرست خانوار عباس آباد به مشهد الرضا(ع)

شریفی گفت: ۴٠ نفر از مددجویان زن سرپرست خانوار درقالب اردوی شوق زیارت به همت خیرین و کمیته امداد عباس آباد به مشهد الرضا(ع) و زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحج(ع) مشرف شدند.

 یزدان شریفی- رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه به اجرای طرح اردویی شوق زیارت در ایام منتسب به شهادت حضرت زهرا(س) اشاره و اظهار کرد: یکی از خدمات فرهنگی کمیته امداد برپایی اردوهای زیارتی برای مددجویان و خانواده های آنها است.

وی افزود: ۴٠ نفر از مددجویان زن سرپرست خانوار که تا کنون به مشهد مقدس مشرف نشده بودند با کمک خیرین و منابع امداد به مشهد مقدس اعزام شدند.

شریفی با بیان اینکه اردوی شوق زیارت در طول سال به ویژه ایام زیارتی با هدف اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس اجرامی شود، ادامه داد: اردوی شوق زیارت باهزینه بالغ بر ۹٠میلیون تومان برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش امداد عباس آباد محقق شد.

وی گفت:زائرین قبل از اعزام در یک کلاس آموزشی آداب زیارت و اخلاق در سفر که توسط واحد فرهنگی و آموزش و امام جماعت اداره کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، شرکت کردند و با بدرقه ی  همکاران کمیته امداد به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

کد خبر 1737411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha