اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

انتخابات انجمن موسیقی چهارمحال و بختیاری با برپایی مجمع عمومی چهارشنبه ۱۵ آذر در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد و اعضای هیئت مدیره این انجمن با رأی مجمع شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی در مجمع عمومی (چهارشنبه ۱۵ آذر) در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد گفت: مجمع عمومی انجمن موسیقی استان با حضور ۱۱۱ نفر از اعضای این مجمع و همچنین ناظر انجمن موسیقی ایران و جمعی از علاقه‌مندان به موسیقی در سالن اندیشه فرهنگسرای شهرکرد تشکیل شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب پنج عضو اصلی و ۲ عضو علی‌البدل انجمن موسیقی استان را دستور کار مجمع عمومی بیان و تصریح کرد: بر این اساس پس از ارائه گزارش مدیر پیشین انجمن درباره اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، نامزدهای انتخاباتی هرکدام در مدت زمان مشخص علاوه بر معرفی خود، برنامه‌های کاری‌شان را برای اعضای مجمع اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ نفر از اهالی موسیقی چهارمحال و بختیاری در این دوره از انتخابات داوطلب عضویت در هیات مدیره شدند، یادآور شد: پیش از آغاز فرآیند برگزاری این انتخابات، چهار نفر از نامزدهای انتخاباتی شامل فرشاد پورحسینی، بابک روحی، کاوه معتمدیان و سید حبیب میرزایی از ادامه رقابت انصراف دادند و حامد پناهی و داریوش اسکندری هم به دلیل غیبت در مجمع عمومی از جدول نامزدها حذف شدند.

فرجی افزود: به این ترتیب رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره از بین ۱۲ نامزد انجام شد که در پایان بهنام اشرفی و بهنام نوریان با کسب ۳۹ و ۳۸ رأی موافق و از مرکز استان به عضویت این هیات انتخاب شدند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بر مبنای اساس‌نامه جدید انجمن، مهدی احمدی بنی و فرهنگ تیرگیر از بخش شهرستان‌ها و با کسب ۴۶ و ۴۰ رأی به جمع اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی استان راه یافتند، گفت: مصطفی پولادی و علی محمدی دهقی هم هرکدام ۳۶ رأی از اعضای مجمع عمومی دریافت کردند که به دلیل مساوی بودن آرا و ضرورت انتخاب یک نفر از آنان به عنوان عضو اصلی با نظر مجمع و با انجام قرعه‌کشی، پولادی به جمع اعضای اصلی پیوست و محمدی عضو علی‌البدل شد.

وی تصریح کرد: همچنین مسعود ناصری با ۳۴ رأی به عنوان دیگر عضو علی‌البدل هیئت مدیره انجمن موسیقی چهارمحال و بختیاری در فهرست هفت نفره این هیات قرار گرفت.

فرجی با بیان اینکه در فرآیند رأی‌گیری هیئت مدیره ۱۰۸ رأی به صندوق انداخته شد، اظهار داشت: اعضای هیات مدیره انجمن موسیقی استان برای ۲ سال انتخاب شدند و این انجمن از این پس به عنوان موسسه فرهنگی هنری عام‌المنفعه و غیرانتفاعی زیر نظر انجمن موسیقی ایران فعالیت می‌کند.

وی افزود: نشستی نیز با موضوع انتخاب مدیرعامل و بازرس و تعیین نمایندگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن موسیقی ایران در انجمن استانی نیز به زودی با حضور اعضای اصلی هیات مدیره برگزار می‌شود.

گفتنی است، تشکیل بانک اطلاعاتی از تمامی فعالان حوزه موسیقی استان، راه‌اندازی شعب انجمن در مراکز شهرستان‌ها، تکریم بزرگان موسیقی چهارمحال و بختیاری، پرداختن به غنای موسیقی فولکلور و بازآفرینی آثار قدیمی، تسهیل شرایط برگزاری کنسرت‌های آموزشی، توجه به اقتصاد هنر در رشته موسیقی، ایجاد زمینه برای گردشگری هنری به ویژه گردشگری موسیقی و تعریف جشنواره استانی با محوریت موسیقی و معرفی چهره‌های جوان از جمله مواردی است که منتخبین انجمن موسیقی چهارمحال و بختیاری از آن‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های کاری خود در صورت راه‌یابی به جمع هیات مدیره این انجمن یاد کردند.

کد خبر 1737527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha