دوره تربیت مربی قرآن کریم «بشری» در بناب آغاز شد

دوره تربیت مربی قرآن کریم «بشری» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب و موسسه آل یاسین در بناب کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حبیب صدقی» امروز در آیین آغاز به کار دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم "بشری" در شهرستان مربیان قرآنی را انسان‌هایی شایسته دانست که قدم در ترویج و تحکیم آیات نورانی قرآن نهاده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب تلاش در عرصه‌ی قرآن که سراسر نور است را حرکتی ارزشمند برشمرد و گفت: اگر ما توان پیدا کنیم فرهنگ قرآنی را ترویج بدهیم و آن را در سطح جامعه حاکم نماییم جامعه‌ای مطلوب خواهیم داشت.

همچنین «سوره رضائیان» مدیر موسسه قرآنی آل یاسین بناب با اشاره به بخشی از فعالیت‌های این مؤسسه اظهار داشت: مؤسسه قرآنی آل یاسین از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه فرهنگی، تربیتی، فرزندپروی، برگزاری دوره های مختلف حفظ و تفسیر قرآن و تربیت مربی کودک و نوجوان و ... فعالیت می کند.

بنابر این گزارش، این دوره‌ی آموزشی با حضور استاد عبدالرضا صدیق، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب و مؤسسه آل یاسین در این شهرستان از امروز کار خود را آغاز کرده و تا هجدهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم،‌ارائه محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، قابل درک کردن قرآن برای تمامی اقشار جامعه و آموزش به روش کلاسیک از اهم اهداف برگزاری این دوره‌ی آموزشی است.

کد خبر 1737692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha