پیکر ۱۲ شهید گمنام در سراسر استان اصفهان تشیع می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: پیکر ۱۲ شهید گمنام در آستانه ایام فاطمیه در شهرستان ها تشیع و ۲۶ آذر خاکسپاری می شود.

سرهنگ پاسدار «محمدرضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به تشیع پیکر شهدای گمنام در این هفته اظهارداشت: در آستانه ایام فاطمیه پیکر ۱۲ شهید گمنام تازه تفحص شده در سراسر استان اصفهان تشیع و روز شهادت حضرت زهرا(س) خاکسپاری انجام خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه تشیع پیکر این شهدا روز ۱۶ آذرماه در مناطق غرب استان آغاز شده، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کاروان شهدا در دیگر شهرستان ها تردد خواهد کرد و مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

وی ادامه داد: ۲۶ آذرماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برای تشیع و واع با شهدا پیش بینی شده که خاکسپاری در شهرهای اصفهان، کاشان، فلاورجان، شاهین شهر، جرقویه و فریدونشهر انجام می شود.

رضایی یادآورشد: پیکر هفت شهید در شهر اصفهان خاکسپاری می شود که صدا و سیما، پارک های شهید رجایی، قلمستان، لاله و گل محمدی و توپخانه ۴۴ و ۵۵ ارتش مکان های مورد پیش بینی هستند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی برنامه های تشیع شهدا، خاطرنشان کرد: در هر شهرستان برای این موضوع برنامه خاصی پیش بینی شده که همزمان با استقبال از شهدا آن فعالیت نیز اجرا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان حضور پیکر شهدای گمنام در یادواره شهدا را از جمله برنامه های این ایام اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه «کاروان اهالی بهشت» نام گرفته است، گفت: پیکر شهدا در قالب دو کاروان ۱۰ شهید و ۲ شهید تشیع می شوند.

کد خبر 1737847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha