فراخوان اعتصاب سراسری در غرب برای همبستگی با غزه

فعالان غربی با هدف تحت تحت فشار قرار دادن کشورهای حامی رژیم صهیونیستی و همبستگی با غزه اعتصاب سراسری را برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی۲۱، فعالان اجتماعی و حقوقی در غرب از مردم آگاه در سراسر کشورهای جهان خواستند تا فردا (دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲) در همبستگی با نوار غزه در کمپین اعتصاب سراسری شرکت کنند.

فعالان غربی اعلام کردند: روز دوشنبه اعتصاب سراسری به راه انداخته شود که آثار آن در خیابان‌ها مشخص شود.

 بر اساس جزئیات این فراخوان گسترده، شرکت کنندگان در اعتصاب از وسایل نقلیه خود استفاده نمی کنند، خرید نمی کنند و از کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید خود استفاده نمی کنند.

این کمپین با هدف تحت تحت فشار قرار دادن کشورهای حامی اشغالگران صهیونیستی برای توقف حمله به غزه است که نزدیک به ۱۸ هزار شهید تاکنون در پی داشته است.

 ده‌ها هزار نفر با استفاده از هشتگ« # اعتصاب_ به خاطر_ غزه یا #strikeforgaza » با انتشار توئیت‌های در اعتراض به قتل عام غزه شرکت کردند.

برگزار کنندگان این کمپین که از فعالان و انجمن‌های مخالف رژیم صهیونیستی و حامی غزه هستند، «فلج کردن زندگی و چرخ اقتصادی در همه کشورها» را هدف این اعتصاب دانستند.

خیابان‌های اروپایی و آمریکایی همچنان روزانه اهپیمایی‌های همبستگی با غزه برگزار می کنند که آخرین آن، دو راهپیمایی گسترده در پاریس و لندن در روز شنبه بود.

 این فراخوانی همزمان با شکست آمریکا و انگلیس در پیش نویس قطعنامه شورای امنیت مبنی بر الزام رژیم صهیونیستی به توقف تجاوز به غزه انجام می شود.

کد خبر 1738099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha