زمان‌بندی مراسم استقبال از دوازده شهید گمنام در سیستان و بلوچستان اعلام شد

سردار «جعفری» از جزئیات برنامه استقبال و تشییع ۱۲ شهید گمنام در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهدا گمنام افراد دلیری هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سالها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می گذرد، هیچ رد و نشونی از آنها باقی نمانده و بی نام و نشان هستند. این افراد شجاع که برای شرف و ابروی کشور و خانواده های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.
وی گفت: مراسم تشییع و تدفین شهدا باید پیوست فرهنگی و آفند رسانه‌ای نیز داشته باشد و حضور حداکثری اقشار و اقوام مختلف نیز در این مراسمات، پیامد مهمی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهد داشت.  
سردار جعفری تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان مفتخر است میزبان پیکر دوازده شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و مقرر است مراسم استقبال از لاله‌های فاطمی در تاریخ ۲۰ آذرماه ساعت ۷:۳۰ صبح در فرودگاه زاهدان برگزار  و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به معراج الشهدا واقع در اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان منتقل گردد.
وی خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه ۲۵ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا  در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این شهدای عزیز همزمان با  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶ آذرماه ساعت ۸ صبح از محل مسجد جامع زاهدان تشییع و سپس در محل های مشخص شده خاکسپاری می شوند.

کد خبر 1738124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha