رونمایی از مستند عبدالواحد در خاش

مستند "عبدالواحد" روایتی از زندگی و واقعه‌ شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت این مولوی والا مقام در شهرستان خاش رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، از مستند "عبدالواحد" روایتی از زندگی و واقعه‌ی شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی، صبح دوشنبه ۲۰ آذر در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت این مولوی والا مقام در شهرستان خاش رونمایی شد. 

مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان در این خصوص بیان کرد: ساخت این مستند سال گذشته توسط حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان، به تهیه کنندگی مرتضی خسروی و کارگردانی سعید فوداجی انجام شد و پس از طی مرحله‌ی تدوین و نهایی سازی به مناسبت نخستین سالروز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی رونمایی شد.

 وی افزود: در این مستند تلاش شده است تا با به تصویر کشیدن چهره‌ی جهادی و انقلابی مولوی شهید ریگی و همچنین خصوصیات اخلاقی ایشان از زبان معتمدین، شاگردان و خانواده، عموم جامعه را بیشتر با شخصیت ایشان آشنا کرد. 

 گفتنی است این مستند برای نخستین بار در حاشیه مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و برای آحاد جامعه نیز روز سه شنبه ۲۱ آذر ساعت ۲۰:۱۵  از طریق شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. 

کد خبر 1738432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha