جمع آوری ۵۰۵ میلیون تومان کمک نقدی برای مردم غزه

اهرابی با اشاره به کمک جمع آوری ۵۰۵ میلیون تومانی گیلانی ها برای مردم غزه گفت: این کمک ها که برای تهیه نیازهای اولیه مردم مظلوم غزه جمع آوری شده، به نهادهای متولی مربوطه که مسئولیت ارسال به غزه را برعهده دارند، تحویل خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، عباس اهرابی_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان امروز(سه شنبه، ۲۱ آذر) در جمع خبرنگاران از جمع آوری ۵۰۵ میلیون تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: گیلانی ها همیشه در انجام کارهای خیر و انساندوستانه پیشگام بوده اند.

وی با اشاره به اینکه این کمک ها برای تهیه نیازهای اولیه و ارسال به غزه جمع آوری شده است، افزود: کمک ها به نهادهای متولی مربوطه که مسئولیت ارسال به غزه را برعهده دارند تحویل خواهد شد.  

اهرابی اظهار کرد: علاوه بر اینکه مردم مومن و خیر اندیش می توانند به دو روش حضوری و الکترونیکی نسبت به کمک برای مردم غزه اقدام کنند، تمامی دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری سراسر استان نیز آمادگی دریافت کمک های نقدی مردم نیکوکار هستند.  

وی اضافه کرد: نیکوکاران می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملّی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* به صورت اختصاصی برای مردم مظلوم غزه واریز کنند.

کد خبر 1738605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha