پاسداری از انقلاب یک تکلیف است

سردار فدوی پاسداری از انقلاب را یک تکلیف خواند و گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی به معنای پاسداری از اسلام و الگوی نیروهای انقلاب بوده و برگرفته از پاسداران قیام عاشورا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار علی فدوی، امروز(۲۱ آذر)، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان اظهارداشت: هر نیازمندی در انقلاب باشد، پاسداران به وظیفه خود بخوبی عمل می‌کنند و اگر درست پای کار باشیم و فی سبیل‌الله باشد، وعده خدا حق بوده و بهترین نتیجه را خداوند رقم می‌زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در همه آنچه که به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، از قرآن دستور گرفت، افزود: پاسداری از انقلاب یک تکلیف است.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی پاسداری از اسلام و الگوی نیروهای انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشورا است، گفت: انقلاب باید به صاحب اصلی خود یعنی امام عصر تحویل داده شود.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه ایستادگی مردم موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی در موضع انفعال و ضعف قرار گیرند، گفت: در دفاع از حرم هزاران کیلومتر دورتر و در خانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم و اکنون دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفتند و باید توانی ایجاد کنند که در برابر ایران بازدارنده باشد و به لطف خدا ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در موضوع غزه، یمن، با آمریکا اعلان جنگ کرد و نشان می‌دهد که دشمنان ضعیف شده است و می‌دانیم وعده خدا حق است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: از ۲۴ بهمن ۵۷ تاکنون جمهوری اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار دارد و یک روز هم از شرارت آنها کم نشده است.

کد خبر 1738606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha