شیروان میزبان دو پرستوی خونین بال گمنام می شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیروان گفت: این شهرستان در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان دوشهید گمنام خواهد بود.

محمد امیدوار، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: پیکر پاک دو شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شیروان و شهر خانلق تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پیکر پاک یکی از شهدا در محل ورودی مصلای امام خامنه ای این شهر و شهید دیگر در شهر خانلق جنب آتش نشانی تشییع و به خاک سپرده خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهید گمنامی که قرار است در شیروان تدفین شود جوان ۲۰ ساله ای بوده که در سال ۶۵ در منطقه سومار به شهادت رسیده است.

امیدوار عنوان کرد: طبق جلسات و برنامه ریزی هایی که توسط مسئولان شهرستان از قبل صورت گرفته، مراسم وداع این شهدا عصر شنبه ۲۵ آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع و مراسم تشییع صبح روز یکشنبه  ۲۶ آذرماه از محل چهار راه دفاع مقدس به سمت مصلی نمازجمعه شهر خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیروان، ضمن دعوت از حضور و استقبال گسترده مردم شهر برای استقبال از دو پرستوی خونین بال گمنام، بیان کرد: شهرستان شهید پرور شیروان که به دارالمصلین خراسان شمالی معروف است افتخار این را دارد که میزبان شهدای گمنام است و قطعا برکات معنوی خوبی برای مردم خواهد داشت و فضای شهر حال و هوای دیگری به خود می گیرد.

 شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است که در دوران دفاع مقدس ۶۳۶ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

کد خبر 1738867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha