مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز:

مدرسه تئاتر شبستان ظرفیت قابل تأمل در جذب هنرمندان متعهد است

حمایت از اقشار کم برخوردار در عرصه هنر بستر موثری در رشد شاخص های اجتماعی است
مدرسه تئاتر شبستان ظرفیت قابل تأمل در جذب هنرمندان متعهد است

البرزی با تقدیر از اجرای طرح مدرسه تئاتر شبستان با محوریت مساجد در استان البرز گفت: حمایت از اقشار کم برخوردار در عرصه هنر بستر موثری در رشد شاخص های اجتماعی است؛ همچنین بهره مندی از ظرفیت کمیته امداد در قالب طرح مدرسه تئاتر شبستان دستاوردهای قابل توجهی اعم از مشارکت و رشد هنر متعهد را به همراه دارد.

رضا البرزی طی بازدید از دومین روز از جشنواره مدرسه تئاتر شبستان که پنجشنبه ۲۴ آذرماه در سرای محلات شهدای مدافع سلامت محمدشهر برپا شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مدرسه تئاتر شبستان ظرفیت قابل تأمل در جذب هنرمندان متعهد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز افزود: حمایت از اقشار کم برخوردار در عرصه هنر بستر موثری در رشد شاخص های اجتماعی است؛ همچنین بهره مندی از ظرفیت کمیته امداد در قالب طرح مدرسه تئاتر شبستان دستاوردهای قابل توجهی اعم از مشارکت و رشد هنر متعهد را به همراه دارد.

شناسایی استعدادهای هنری دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در قالب هنر تئاتر

به گفته وی، بسترسازی و جریان بخشی ظرفیت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در قالب طرح های موثر فرهنگی و هنری محقق می شود و در این زمینه طرح مدرسه تئاتر شبستان طرحی نو در عرصه هنر تئاتر با رویکرد مسجد محوری است.

البرزی با بیان این که اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز تسهیل گری اتصال اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان تحت پوشش را به مبادی مختلف فرهنگی و هنری دارد عنوان کرد: شناسایی استعدادهای هنری دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در قالب هنر تئاتر انجام می شود.

وی توضیح داد: با ایجاد مرکز نیکوکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز شاهد هم افزایی و هم اندیشی در قالب مشارکت افزایی دوره های آموزشی هستیم که در این رابطه افراد مستعدی شناسایی شده اند و چه بسا این مهم زمینه پرورش و تربیت هنرمندان مسجدی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره جایگاه هنر متعهد و دینی خاطرنشان کرد: مدرسه تئاتر شبستان فرصت بالندگی، رشد و بالندگی ظرفیت انسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف تحقق هنر دینی و متعهد است.

کد خبر 1738972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha