آیت الله طباطبایی نژاد: آمریکا مانع پیشرفت کشورها شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دولت آمریکا مانع پیشرفت کشورها شده و در منطقه ناامنی و جنگ ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهارداشت: یکی از چالش های مهم خاومیانه حرکات ظالمانه دولت آمریکا و ایجاد ناامنی است که ایجاد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به ناامنی در منطقه غزه، افزود: دولت آمریکا مانع پیشرفت کشورها شده و در منطقه ناامنی و جنگ ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در ایران خانه جاسوسی تسخیر شد، تصریح کرد: این اتفاق برای پیشرفت کشورمان ایجاد شده که برخی از افراد از مسئولیت خود در آن زمان استعفا دادن و رهبر کبیر انقلاب در پاسخ به آن، این اتفاق را لازمه توسعه کشور اعلام کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امروز نیز با همراهی اسرائیل و انگلیس به کشورهای دنیا ظلم می کنند، خاطرنشان کرد: عواقب ظلم و ستمی که به مردم غزه وارد می کنند به خودشان باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم غزه در برابر سران ظلم قابل توه بوده و باعث شده شکست های سختی به آمریکا و اسرائیل وارد شود.

امام جمعه اصفهان در بخشی از خطبه ها به مقابله دولت با سران فساد اشاره کرد و گفت: دولت توانسته گلوگاه های فساد را شناسایی و مانع از سودجویی و بروز مشکلات اقتصادی در کشور بشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به روز وحدت حوزه و دانشگاه نیز اشاره کرد و یادآورشد: دانشگاه و حوزه های علمیه از بال علمی کشور به حساب می آید و تعامل و همکاری آن ها با همدیگر در توسعه کشور و رفع بسیاری از نارسایی ها موثر است.

وی اضافه کرد: این تعامل بین حوزه و دانشگاه در دهه های اخیر روبه رشد بوده و توانسته فرصت های خوبی را برای کشور و همچنین دانشجویان و حوزویان فراهم سازد.

کد خبر 1739037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha