بقاع متبرکه استان اصفهان میزبان عزاداران فاطمی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: بقاع متبرکه این استان امروز میزبان زائران فاطمی بودند و سوگواره یاس نبوی در ۲۳۰ بعقه شاخص اجرا شد.

حجت الاسلام «ولی الله روان» در گفتگو با به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های ایام فاطمیه بقاع متبرکه استان اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: در این ایام مراسم های مذهبی برگزار ولی در روز شهادت به صورت شاخص برنامه اجرا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: بقاع متبرکه میزبان عزاداران فاطمی و اجتماع عزاداران بود که این برنامه تحت عنوان سوگواره یاس نبوی به مرحله اجرا رسید.

وی ادامه داد: از میان ۷۱۳ بقعه متبرکه استان اصفهان، سوگواره یاس نبوی در ۲۳۰ مرکز شاخص اجرا شد که ۱۳ آستان مقدس به صورت کشوری برنامه اجرا کردند.

حجت الاسلام روان یادآورشد: ۱۳ آستان مقدس امامزاده این استان در سطح ملی مطرح و برنامه های آن ها ملی و از شبکه های تلویزیونی پخش می شود.

وی به برنامه های سوگواره یاس نبوی اشاره کرد و اظهارداشت: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، ایستگاه مشاوره دینی و وقف، سخنرانی، غرفه کودکان و برنامه های فرهنگی محور این آیین است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان یادآورشد: خیرین همکاری خوبی در اجرای این برنامه ها داشته اند.

وی ترویج سبک زندگی فاطمی، انتقال مفاهیم دینی، ایجاد همدلی و وحدت بین مسلمانان و ایجاد شناخت خاندان عصمت و طهارت را رویکرد برگزاری مراسم های ایام فاطمیه اعلام کرد.

کد خبر 1739408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha