حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر ولایتمداری و دینداری، گفت: حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم، وطن و امنیت گفت: فرهنگ متعالی ایثار و شهادت باید همواره در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر تبیین سیره و منش اهل بیت(ع) در جامعه بیان کرد: شهدای ما ادامه دهنده راه شهدای دشت کربلا هستند که با تاسی از این بزرگواران در راه ارزش های اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی همچنین به تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: این روزها و همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم شاهد حضور شهدای گمنام در نقاط مختلف ایران اسلامی بودیم که این حضور بسیار ارزشمند و با برکت بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری عجین شده اند، اضافه کرد: در این ایام در نقاط مختلف شاهد حضور پرشورجوانان در برنامه های استقبال و تشییع شهدای گمنام بودیم که این حضور و مشارکت گواه بر این مدعا است.

آیت الله دری نجف آبادی به مساله غزه و جنایات رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: امروز تعداد زیادی از مردم غزه به شهادت رسیده اند ولی جوانان حماس همواره حماسه می آفرینند و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده اند.

نائب رئیس مجمع جهانی اهل البیت (ع) همچنین با تاکید بر اینکه امروز در شرایط قرار داریم که باید در یک دستمان قرآن و اهل بیت باشد و دست دیگرمان شهید، شهادت، ایثار و فداکاری، افزود: باید با قدرت در این مسیر گام برداریم.

وی تاکید کرد: ما نباید غزه، فلسطین، لبنان، سوریه و قدس شریف را تنها بگذاریم و باید در راه اسلام اهل بیت و ارزش های دینی گام برداشته و اساس اسلام را که پیغمبر اسلام پایه گذاری کرده و فاطمه زهرا(س) و اباعبدالله (ع) در مسیرش به شهادت رسیدند را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده شهدای حادثه تروریستی فراجا، گفت: دشمنان باید بدانند که با این جنایات راه بجایی نخواهند برد چرا که ملت ایران همواره در مسیر ارزش های اسلامی گام برداشته و با حضور آگاهانه خود در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی و فریب آنان را نخواهند خورد.

کد خبر 1739430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha