دوره‌های معارف مهدویت در دانشگاه های فرهنگیان لرستان برگزار می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان از برگزاری دوره های معارف مهدویت در دانشگاه های فرهنگیان خبر داد و گفت: این دوره در دو سطح مقدماتی و تکمیلی در دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هادی گراوند، امروز(۲۸ آذر) در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره های معارف مهدویت در دانشگاه های فرهنگیان سطح استان خبر داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های معارف مهدویت در دانشگاه های فرهنگیان سطح استان افزود: جامعه اسلامی باید یک جامعه منتظر و مهدوی باشد.

وی ادامه داد: اصل انتظار مسئله‌ای است که در ذات انسان گنجانده شده و باید زنده نگه داشته شود و  از این رو آموزش معارف مهدویت در دانشگاه‌ها یک هدف و مقوله بسیار پر اهمیت می‌باشد.

حجت الاسلام گراوند خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر این امر مورد غفلت قرار گرفته است و به نوعی در سطح جامعه کمرنگ شده است و جامعه‌ای که در انجام امورات فرهنگی و آموزه‌های دینی غفلت کند بدون شک متضرر خواهد شد و امروزه این ضررها را داریم می‌بینیم.

وی عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزش معارف مهدویت در دو سطح مقدماتی و تکمیلی در دانشگاه برگزار می شود.

حجت الاسلام گراوند خاطرنشان کرد:  تلاش بر این است که رشته مهدویت به عنوان یک رشته اختصاصی برای همه رشته ها در دانشگاه های سطح استان ایجاد شود.

کد خبر 1739696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha