بصیرت و حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

حجت الاسلام خیلی با تاکید بر بصیرت افزایی گفت: بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی با اشاره به حماسه نهم دیماه و برنامه های بزرگداشت این روز، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در حال توطئه افکنی بودند اما باید بدانند که توطئه های آنان با هوشیاری مردمی آگاه و ولایتمدار هموار خنثی خواهد شد.

رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به توطئه های دشمنان در سال گذشته، بیان کرد: دشمنان در تلاش برای تفرقه افکنی و ایجاد آشوب در ایران اسلامی بودند که بار دیگر هوشیاری مردم منجر به حماسه ای افتخار آمیز  همچون ۹ دی شد چرا که حماسه نهم دی‌ماه تفرقه افکنی دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده خود در میدان بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند، اضافه کرد: حماسه نهم دی‌ماه‌ در ایران اسلامی یکی از این رویدادها خاص و یادگاری ماندگار برای تاریخ است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت این روز در تاریخ ایران اسلامی، ادامه داد: ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی، در این روز با بصیرت وارد میدان شدند و توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده و این روز برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

حجت الاسلام خلیلی همچنین با بیان اینکه امسال در آستانه چهاردهمین سالگرد نهم دیماه قرار داریم که تقارن با اغتشاشات سال گذشته دارد، اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا در سایه ناامنی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند که این مهم هوشیاری و آگاهی ملت ایران را می طلبد.

وی، همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد شهادت این سردار دلیر اسلام گفت: چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در سیزده دی‌ماه پیش‌رو است که نتیجه میدان داری این سرباز اسلام، را امروز در عملیات طوفان الاقصی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به برنامه های سالگرد ۹ دی در استان مرکزی و شهر اراک اشاره کرد و گفت: برای این ایام برنامه هایی پیش بینی شده است که در مساجد و محله های مختلف برگزار می شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه سخنران گرامیداشت نهم دیماه اراک، معاون پارلمانی رییس جمهور و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اضافه کرد: این مراسم با حضور گسترده اقشار مردم ولایتمدار شهر اراک و مسئولان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1739718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha