سهم ۴۶ میلیاردی آموزش و پرورش گلستان از مصوبه‌های پیشنهادی سفر دوم دولت

نظری گفت: بیش از ۴۶ میلیارد تومان پروژه فرهنگی و اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش در سفر دوم دولت به استان گلستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدرضا نظری اظهار کرد: سهم آموزش و پرورش استان گلستان از مصوبه‌های دومین سفر دولت سیزدهم به استان بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به مصوبه‌های پیشنهادی این حوزه در سفر دوم دولت گفت: یکی از این مصوبه‌ها در زمینه جذب و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل است که ۶ میلیارد تومان اعتبار برای این بخش در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در حوزه هوشمندسازی مدارس نیز بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پروژه برای خرید تجهیزات شبکه و ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز اردوگاه تربیتی قرن‌آباد پیش‌بینی شده است.

نظری اضافه کرد: همچنین برای اجرای طرح اوان کودکی (پاک) و نظام مراقب از دانش‌آموزان (نماد) در استان اعتبار بالغ بر پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شد. 

وی ادامه داد: ٢ میلیارد تومان برای تجهیز مرکز رشد و فناوری دانش آموزی، سه میلیارد تومان برای تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی و پنج میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های فنی و کاردانش در سفر دوم اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: هم‌زمان با سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان استخر دانش‌آموزی گنبدکاووس به بهره‌برداری و شبکه فیبرنوری در مدارس استان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 1739779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha