توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی با عنوان یلدای فاطمی در شهرستان دماوند

۷۰۰ بسته معیشتی با عنوان یلدای فاطمی در بین نیازمندان شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان دماوند در آستانه شب یلدا صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،طی مراسمی با حضور مسئولین و خیرین نیک‌اندیش از ۷۰۰ بسته معیشتی با عنوان یلدای فاطمی در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند رونمایی شد.

گفتنی است، هر بسته معیشتی ارزاق شامل آجیل، پفیلا، کاکائو، ماهی، میوه که شامل پرتقال،نارنگی،کیوی، سیب و انار می‌باشد که ارزش هر بسته ۱۰ میلیون ریال است.

در این آیین رونمایی حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، سلطان آهی معاون عمرانی فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، سروان صفری‌پور جانشین فرمانده سپاه شهرستان دماوند، بوربوی مسئول بازرسی فرمانداری شهرستان دماوند، اکبری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند، رضایی رئیس شورای اسلامی شهر دماوند، عباسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند، هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان دماوند، جمعی از مسئولان و خیرین نیک اندیش حضور داشتند.

کمک به نیازمندان نسل‌مان را بیمه می‌کند/ مدیرکل کمیته امداد استان تهران، شهرستان دماوند را حمایت کند/ خیرین پای کار هستند

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در آیین توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی با عنوان یلدای فاطمی در بین نیازمندان شهرستان دماوند اظهار داشت: شکر خدا و کمک به پدر و مادر و نیازمندان باید در کنار هم باشد که برای شناسایی نیازمندان هیچ نهادی بهتر از کمیته امداد نیست چراکه کارهای آنان درست است و مورد اعتماد می‌باشد.

وی افزود: این نهاد حدود ۴۰ مورد خدمات به نیازمندان می‌دهد و هزینه های ازدواج، مسکن، پوشاک، تحصلی و .. می دهد که از خیرین محترم که کمک می کنید در این نهاد مقدس گام برمیدارید، تشکر می‌کنم.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: مدیرکل محترم کمیته امداد استان تهران نیز این نهاد را در شهرستان حمایت کنند و خیرین نیز پای کار هستند و امید است خیرین بیشتر شود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی عنوان کرد: زیرا کمک به نیازمندان کمک به خودمان است و خود و نسل خود را بیمه می‌کند و از بلاها دور می‌کند.

لازم به ذکر است، در این مراسم از خیران نیک اندیش توسط مسئولین شهرستان دماوند با اهدای لوح تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 1739786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha