مسیحیان در مقابل جنایات صهیونیست ها سکوت نکنند

حجت الاسلام حسینی کارنامی گفت:مسیحیان در طول تاریخ معمولا انسان های متعال بوده اند از خرد و عقل استفاده می کردند و انتظار ما این که جامعه مسیحیت در مقابل ظلم و ستم که توسط صهیونیست ها در غزه درجریان است اعلام انزجار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی کارنامی- امام جمعه موقت ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مصلی امام خمینی (ره) مرکز مازندران با اشاره به جایگاه نماز جمعه برای استجابت دعا، اظهار کرد: بازهم خودم و شما نمازگزاران را به تقوای الهی و طهارت قلب دعوت می کنم تا مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار بگیریم.

مسیحیان در مقابل جنایات صهیونیست ها سکوت نکنند

وی ضمن گرامیداشت یاد ونام حضرت ام البنین(س)، افزود: سالروز این بانوی بزرگ اسلام در تقویم رسمی جمهوری اسلامی بعنوان روز تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا نامیده شده است می طلبد در این مناسبت تکریم مادران و همسران شهدا مورد توجه همگان باشد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با تاکید براینکه مطابق منویات رهبری باید قدر و منزلت مادران و همسران شهدا را دانست، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خانواده های معظم شهدا در ثواب شهدا شریک هستند.

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا مظهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی هستند، برلزوم تکریم و تجلیل از مقام خانواده های معظم شهدا تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی ضمن تحسین همت والای مردم شریف مازندران برای حضور حداکثری در آئین استقبالف وداع و تشییع پیکر های مطهر شهدای گمنام در شهرستان های استان، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است.

وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، افزود: مسیحیان در طول تاریخ معمولا انسان های متعال بوده اند از خرد و عقل استفاده می کردند و انتظار ما این که جامعه مسیحیت در مقابل ظلم و ستم که توسط صهیونیست ها در غزه درجریان است اعلام انزجار داشته باشند.

مسیحیان در مقابل جنایات صهیونیست ها سکوت نکنند

حجت الاسلام حسینی کارنامی با بیان اینکه ۷۷روز از عملیات طوفان الاقصی گذشته است، گفت: آزادی زندانیان دربند از دستاوردهای مهم این عملیات بوده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی ابهت پوشالی اسرائیل که شکست ناپذیری این رژیم کودک کش را دردنیا مخابره می کرد، درهم شکست، اظهار امیدواری کرد: مطابق وعده قرآن کریم شاهد نابودی یهود به زودی زود باشیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مهاجرت معکوس نیز یکی دیگر از دستاوردهای طوفان الاقصی است، افزود: صهیونیست ها برای فلسطینیان حقوق بشر قائل نیستند امید می رود با کمک کشورهای اسلامی شاهد نجات مردم مظلوم غزه باشیم.

وی به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: میزان سوادآموزی در مازندران بالای ۹۹درصد است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی ضمن گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: ۱۰۰هزار نفر از ملت شریف ایران اسلامی عضو هیات علمی دانشگاه ها هستند که هفت هزار نفر از این اعضا در گروه های معارف اسلامی فعالیت دارند.

وی به انتخابات 11 اسفند ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: مهمترین مطالبه رهبری مشارکت حداکثری است که باید زمینه تحقق این مطالبه معظم له فراهم شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی از بی حجابی بعنوان یک ناهنجاری یاد کرد و افزود: دستگاه های فرهنگی برای ترویج حجاب و عفاف بیش از پیش تلاش کنند.

کد خبر 1740257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha