ورود تخصصی بچه‌های مسجد به عرصه مد و لباس

برگزاری نمایشگاه مد و طراحی لباس در هفته گرامیداشت زن
ورود تخصصی بچه‌های مسجد به عرصه مد و لباس

کانون فرهنگی هنری «احیاءالعلوم» با هدف ترویج سبک ایرانی اسلامی نمایشگاه مد و طراحی لباس را برای بانوان برگزار می‌کند. معرفی طرح‌های نوین لباس بانوان و حمایت از هنرمندان و طراحان این عرصه از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری «احیاء العلوم» در جوار مسجد جامع شیلان واقع در مهاباد استان آذربایجان غربی، در قالب یک برنامه ابتکاری اقدام به برپایی نمایشگاه مد و طراحی لباس بانوان کرده است تا با الگوپذیری از سبک زندگی ایرانی اسلامی و حمایت از هنرمندان و طراحان لباس بانوان همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن فرصتی برای بانوان هنرمند و علاقمند ایجاد شود و توانمندی های خود را در حوزه طراحی و دوخت لباس به نمایش بگذارند.

«مائده کُرده»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برپایی نمایشگاه مد و طراحی لباس بانوان مهاباد منطبق با الگوی ایرانی اسلامی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی، گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن از ۱۴ تا ۲۱ دی ماه در مهاباد برپا می شود.

ورود تخصصی بچه‌های مسجد به عرصه مد و لباس

مدیر کانون فرهنگی هنری احیاء العلوم بیان کرد: در نمایشگاه مد و طراحی لباس قرار است که در قالب ۲۰ غرفه بانوان فعال در حوزه طراحی، دوخت لباس و پوشش شامل عبا، مانتو، لباس های محلی مهاباد را عرضه نمایند. سعی شده است که در نمایشگاه پوشاک و لباس های حجاب با قیمت مناسب برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه عرضه شود.

ورود تخصصی بچه‌های مسجد به عرصه مد و لباس

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: معرفی طرح های نوین لباس بانوان در سبک ایرانی اسلامی و همچنین حمایت از هنرمندان و طراحان لباس بانوان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مدیر کانون فرهنگی هنری که بیش از هفت سال است در حوزه طراحی مد و لباس فعالیت دارد، گفت: بنده پس از طی شدن مراحل صدور مجوز برای فعالیت کانون در حوزه طراحی مد و لباس بنا دارم که در کانون دوره های مربی گری در حوزه پوشش و مد و لباس را با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار کنم.

کُرده به دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری احیا العلوم اشاره کرد و گفت: رویکرد کانون در اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری جذب نوجوانان به مسجد است از همین رو برگزاری دوره های ترتیل، قرائت و روخوانی قرآن کریم، تئاتر، سرود و برنامه تقویتی تحصیلی، برنامه های اردویی از  دیگر برنامه های کانون است.

کد خبر 1740681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha