لزوم ورود خیرین به احداث ساختمان هلال احمر درمیان

فرجامی فرد بر تجهیز و تملیک ساختمان هلال احمر درمیان تاکید کرد و گفت: تنها شهرستانی هستیم که ساختمان هلال احمر آن استیجاری است و امیدواریم خیران در این زمینه به شهرستان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی فرجامی فرد در آیین توزیع بسته های کمک معیشتی بین روستاییان مناطق کم برخوردار شهرستان درمیان در طرح ملی نذر خدمت، از تلاش های جمعیت هلال احمر استان تهران و خراسان جنوبی در مناطق محروم این شهرستان قدردانی کرد.


وی افزود: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف از تمام ظرفیت های خود در عرصه های ملی و بین المللی استفاده می کند به طوری که تنها کشوری که مقتدارنه از غزه دفاع کرد جمهوری اسلامی ایران بود.


فرماندار درمیان تصریح کرد: خدمت در هلال احمر مصداق انفاق در راه خدا و ارکان ایمان است چراکه کاری از روی اختیار است.


فرجامی فرد محرومیت زدایی، ارتقای سلامت ساکنان مناطق محروم، آبرسانی و توانمندسازی و آموزش را اهداف طرح نذر خدمت عنوان کرد و گفت: در راستای توانمندسازی و آموزش، اقدامات بسیار خوبی از سوی تیم پزشکی استان تهران در شهرستان درمیان انجام شد.


وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان، اظهار داشت: خدمات ارائه شده در عین حال که هزینه های بالایی دارند اما به نیازمندان غربال شده در این طرح به صورت رایگان ارائه می شود.


فرماندار درمیان تصریح کرد: به عنوان مثال هر ژل تزریقی برای زانو 5 میلیون تومان هزینه دارد و یا در حوزه دندانپزشکی هزینه ها سرسام آور است.


فرجامی فرد به تجهیز و تملیک ساختمان هلال احمر درمیان تاکید کرد و گفت: تنها شهرستانی هستیم که ساختمان هلال احمر آن استیجاری است و امیدواریم خیران در این زمینه نیز به شهرستان کمک کنند.


وی همچنین به ارتقای صندوق امانات هلال احمر تاکید کرد و افزود: تکمیل ساختمان اداری و ارتقای تجهیزات هلال احمر درمیان از سوی استان مورد انتظار است.

فرماندار درمیان بیان داشت: این شهرستان برای دومین سال متوالی میزبان کاروان سلامت نذر خدمت استان تهران است.


فرجامی فرد ادامه داد: در این کاروان 30 نفر کادر درمانی حضور دارند که 15 نفر از آنها متخصصان و دندانپزشکان هستند و به ارائه خدمات پزشکی می پردازند.


وی افزود: خدمات ارائه شده آموزشی و بهداشتی میان نیازمندان به صورت کاملا رایگان می باشد.


فرماندار درمیان بیان داشت: برای ارائه خدمات بهتر با برنامه ریزی صورت گرفته، بیماران از قبل معاینه شدند و برای ویزیت رایگان متخصصان هدایت شدند.

کد خبر 1740734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha