خدمت به مردم توفیق بزرگی برای مسئولان است

آیت الله شاهچراغی مسئولیت را یک فرصت مغتنم برای خدمت به مردم عنوان کردو گفت: خدمت به مردم توفیق بزرگی برای مسئولان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی - نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در نشست با مشاور ارشد و دستیار ویژه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خدمت به مردم را توفیق بزرگی برای مسئولان دانست وگفت: براساس حدیثی از پیامبر(ص) بهترین مردم کسی است که بیشتر در خدمت مردم باشد و این حدیث جایگاه ویژه خدمت به مردم را نشان می دهد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به مردمی بودن در زمان تنفیذ حکم نمایندگی ولی فقیه در استان، اظهارکرد: در دوران امامت جمعه سعی کردیم استانی فعالیت داشته باشیم و مشکلات و مسائل مردم استان را مطالبه کردیم و پیگیری های لازم را برای حل مشکل مردم انجام داده ایم.

خدمت به مردم بزرگترین افتخار

آیت الله شاهچراغی تاکید کرد: تا زمانی که نفس دارم در خدمت مردم استان هستم و خدمت به مردم را بزرگترین افتخار خود می دانم.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری نیروی جوانی را نعمت بزرگی دانست  وافزود:که باید از این نیرو و نشاط جوانی در راه خدمت به مردم استفاده کرد.

وی با تأکید براینکه جوانان و مدیران از نیرو و ظرفیت های خود برای خدمت به مردم استفاده کنند ادامه داد:  با  خدمت به مردم زمینه عاقبت به خیری فراهم خواهد شد.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، بیان کرد: مدیر جدید ستاد کانون های مساجد از این ظرفیت جوانی و نشاط نوجوانان و جوانان کانون ها برای خدمت به مسجد و بچه های مسجد بیش از پیش تلاش کند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه بازدید از مساجد و کانون ها در دستور کار مدیران باشد، گفت: مشکلات و مسائل احصا شود و برای حل مشکلات برنامه ریزی و پیگیری صورت گیرد و به مساجد بیشتر رسیدگی شود.

فعالیت های مسجدی در جنگ نرم با دشمن تاثیرگذار می باشد

حجت الاسلام روح الله رهبری -مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این دیدار با اشاره به افتخار دیدار با نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد:روحانیون و اهالی مساجد استان سمنان باید آیت الله شاهچراغی را الگوی خود قرار دهند و از تجربیات ایشان در زمینه های مختلف بویژه اخلاق بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه حضور روحانیون با اخلاص ظرفیتی بزرگ برای هر منطقه ای است که منشا خیرات و برکات فراوانی می شوند، اضافه کرد: اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت روحانیون و ائمه جمعه و جماعات برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را با محوریت مسجد انجام می دهند که این فعالیت های مسجدی در جنگ نرم با دشمن تاثیرگذار می باشد.

حجت الاسلام رهبری با اشاره به تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، بیان کرد: از زحمات حجت الاسلام موسوی در دوران مدیریت ۴ ساله در استان تشکر می کنیم و امیدواریم با تغییر مدیریت در ستاد کانون های مساجد استان شاهد رونق و پیشرفت فعالیت های فرهنگی و هنری  در کانون های مساجد استان باشیم.

کد خبر 1740986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha