ارتباط شهدا با خدا دو طرفه است

علی پور ارتباط شهدا را با خداوند دو طرفه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فرصت های مختلفی به عنوان مدافعان حرم، مدافعان امنیت، دفاع مقدس و ... برای شهادت ما نیز وجود داشته اما شهدا در رسیدن به شهادت از ما سبقت گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار ملک علی پور _ دبیر کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان امروز(چهارشنبه، ۶  دی) در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت راسک که در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا با خدا ارتباط ویژه ای داشتند اظهار کرد: ارتباط شهدا با خداوند دو طرفه است.  

وی با تاکید بر اینکه شهدا دغدغه عبادت و اطاعت داشتند، گفت: ما وقتی در کنگره شهدا سرگذشت آنها را مطالعه می کنیم می بینیم چه انسان های عجیبی هستند، شهدا از خدا مطالبه می کردند و خدا هم ادای دین میکند.  

علی پور با اشاره به ۶ هزار کیلومتر طول مرزی بیان کرد: برقراری امنیت در این ۶ هزار کیلومتر طول مرزی معادل چندین کشور امکانات و نیرو می خواهد که جوانان غیرتمند ما با تمام قوا در حال پاسداری از آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم شهدا و راه و روششان را بشناسیم افزود: مرزداران، مرزبانان و مردم مرز نشین در حال انجام وظایف خود به نحو احسن هستند.  

علی پور با بیان اینکه، در کشوری قرار داریم که مصداق کامل وسط آتش بودن است تصریح کرد: امام خمینی(ره) نیز به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی، مصداق آیه ۶۹ سوره انبیا «بردا و سلاما» می باشد چرا که نظامی برپا کرد که نیروهای مشتاق امنیت با فرصت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و... به سمت بالا و رشد متعالی در حال حرکتند.  

وی با اشاره به ۱۱ شهید در سالک، اذعان کرد: قطعا این ۱۱ شهدا تفاوت هایی با انسان های دیگر دارند.

علی پور گفت: ما به این انسان های تلاشگر برای رسیدن به مقام شهادت غبطه می خوریم، زیرا فرصت های مختلفی به عنوان مدافعان حرم، مدافعان امنیت، دفاع مقدس و... و. برای شهادت وجود داشت و این شهدا در رسیدن به شهادت از ما سبقت گرفته اند.

گفتنی است، «حسن بابانیا» از روستای پیلدره املش استان گیلان یکی از ۱۱ شهید حمله تروریستی پاسگاه راسک سیستان و بلوچستان بود. 

ارتباط شهدا با خدا دو طرفه است

کد خبر 1741139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha