بزرگداشت حماسه ۹  دی در ۳۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رویکرد اصلی حماسه ۹ دی، روشنگری و تبیین درس‌ها و عبرت‌های این رویداد تاریخی است، گفت: بزرگداشت حماسه ۹ دی در ۳۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری حماسه ۹ دی‌ماه همراه با حمایت از مردم مظلوم غزه در بیش از ۳۰ نقطه استان خبر داد و گفت: امسال از این فرصت برای بازخوانی فتنه‌های آمریکایی ـ صهیونیستی بهتر می‌توان استفاده کرد، زیرا جنایات و فتنه‌گری این دو رژیم خونخوار و جنایتکار برای جهانیان بیش از هر زمان دیگری روشن شده است.
عباس صفدری افزود: تمام کسانی که می‌توانند در تبیین این فتنه‌ها و جنایات روشنگری کنند، باید وارد میدان شده و روشنگری کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همان‌طور که مردم بصیر سیستان و بلوچستان همیشه پیشتاز و پیشگام در همه عرصه‌های ملّی، مذهبی و سیاسی بوده‌اند امسال نیز شاهد حضور بیشتر مردم و شکوه بهتر مراسم خواهیم بود.
صفدری گفت: حماسه مردمی ۹ دی در زمان خود رویدادی بی‌بدیل و منحصر به فرد بود و همه ویژگی‌ها و مختصات یک رویداد بزرگ تاریخی را در برداشت و هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان آماده برگزاری گرامیداشت این روز تاریخی است و رویکرد اصلی این روز، روشنگری و تبیین درس‌ها و عبرت‌های این رویداد با تحلیل وقایع امروز و مقابله و عبور از دسیسه‌ها و فتنه‌های آینده است.

کد خبر 1741216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha