تولید محتوای سالم  رسالت فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

حجت الاسلام حاجی ملا میرزایی تولید محتوای سالم وارائه درفضای مجازی را مهمترین هدف فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، حجت الاسلام حاجی ملا میرزایی- رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در خصوص سوگواره بین المللی «ملت امام حسین (ع)» که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در قالب «سوگواره مهر محرم»، تبلیغات اسلامی قم با سوگواره ادبی اشراق و رایدو قرآن با پویش عطر سیب در قالب پویشی ملی برگزار می شود مطالبی بیان کرد.

حاجی ملامیرزایی، تصریح کرد: مهمترین هدف این است که به طور فراگیر محتوای سالم را تولید و در فضای مجازی ارائه دهیم و برای این کار به سمت این امر حرکت کنیم که عمومی مردم خود تولید کننده و ارائه دهنده محتوای و مولد مفید در فضای مجازی باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر این مبنا هر کاربری در فضای مجازی خود تولید کننده محتوا باشد و با توجه به اعضای پلتفرم های فضای مجازی، میلیون ها نفر تولید کننده محتوای مناسب خواهیم داشت.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: حاکمیت در این عرصه وظیفه تعیین حدود و ثغور و هدایت و نظارت را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این نشست بر ضرورت نظارت دقیق بر فضای مجازی و ارائه تولیدات مناسب و ارزشی در این فضا و نیز لزوم جلوگیری از ارائه محتوای نامناسب در فضای مجازی تاکید کرد.

فرشید فلاح لاله زاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست میزبانی سمنان از سوگواره ملی «ملت امام حسین (ع)» در سالجاری خبر داد و گفت: دبیرخانه این سوگواره ملی در سمنان افتتاح شد.

در این نشست توضیحاتی در خصوص فعالیت های این مرکز و اهداف و برنامه های رصد و پایش فضای مجازی و ... ارائه شد.

تولید محتوای سالم  رسالت فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

تولید محتوای سالم  رسالت فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

کد خبر 1741322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha