ویژه برنامه اجتماع فرزندان حاج قاسم در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ویژه برنامه اجتماع فرزندان حاج قاسم همزمان با سراسر کشور در آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این ویژه برنامه که در کانون شهید مطهری برگزار شد؛  ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حاج قاسم یک مکتب است؛ مکتبی که با عبور از فردیت سعه وجودیش بر نفوس همه تاثیر مثبت گذاشت.

وی  افزود: حاج قاسم دارای ویژگی های بسیار شاخص و مهمی بوده است که انشالله ما باید سعی کنیم آنها را به یک گفتمان تبدیل کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص ویژگی های شخصیتی ایشان افزود: عقلانیت در امور، خدمتگذاری به مردم،  نظم در انجام امور ، احترام به والدین، شجاعت همراه با تدبیر، اخلاص، سخت کوشی، صفا، صمیمیت و سادگی، تعبد و معنویت، مسلط به علوم ارتباطات، داشتن روحیه انقلابی، دارای بیانی شیوا و تأثیر گذار و خوش حلق و برخورد از جمله ویژگی های بارز شخصیتی سپهبد  سلیمانی بود.

ناظمی جلال در پایان افزود: انشالله شما فرزندان حاج قاسم که آینده این سرزمین  به وسیله شما اداره می شود؛ حتما باید ادامه دهنده راه این شهید گرانقدر باشید چون این راد مردان تاریخ همانند چراغی هستند که مانع از گم شدن راه می شوند.

کد خبر 1741329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha