نتایج همه تلاش‌ها برای انتخابات باید افزایش مشارکت باشد

استاندار کرمان با تاکید بر اهمیت افزایش مشارکت مردم در انتخابات؛ نقش احزاب و حلقه‌های میانی را در این رابطه مهم خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، عصر پنجشنبه(۷ دی) در همایش احزاب و تشکل‌های سیاسی؛ مهمترین کار وزارت کشور را انتخابات دانست که باید زیرساخت‌ها، ساختارها و افکار عمومی به گونه‌ای فراهم شود تا انتخابات با بهترین کیفیت برگزار شود.

استاندار کرمان با افزودن این مطلب که باید فضا را برای انتخاب و رای مردم ایجاد کرد و قله همه این اقدامات انتخابات است؛ گفت: نتیجه همه تلاش‌ها باید در مشارکت بالای مردم دیده شود.

وی افزایش مشارکت مردم را باعث تضمین امنیت کشور، اطمینان افکار عمومی، کمک به تقویت حرکت جامعه و در بُعد خارجی باعث ایجاد بازدارندگی دانست.

استاندار کرمان با توجه به دلایل گفته شده، تاکید کرد: هر کاری که باعث کمک و تقویت مشارکت مردم است را باید انجام داد و از هر آنچه مضر این مشارکت است جلوگیری کنیم.

وی در همین باره بر رصد دقیق فضای مجازی برای جلوگیری از توهین و تخریب تاکید کرد و استفاده از این فضا جهت تهییج در انتخابات را مهم خواند و اظهار کرد؛ عده‌ای می خواهند رقیب را به هر قیمتی از صحنه خارج کنند که ما به تلطیف فضای انتخابات کمک کرد.

استاندار کرمان نقش حلقه‌های میانی و احزاب در انتخابات را مهم ارزیابی و تصریح کرد: عده ای دماسنج سیاسی خود را با احزاب تنظیم می‌کنند که ببینند آنان چه می‌گویند.

وی در پایان افزود: از طریق مساجد، هیئت‌ها، محیط های ورزشی و...می توان با مردم ارتباط برقرار کرد.

کد خبر 1741344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha