۹‌ دی توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب و نظام را در هم شکست

حجت الاسلام علی کریمی گفت: ۹ دی ماه دوست را از دشمن و منافق را از مومن جدا کرد و یوم الهی است که ملت ایران تحت عنایات الهی و هدایت های ائمه(ع) توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۸ دی ماه) حجت الاسلام علی کریمی با اشاره به ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: ۹ دی ماه دوست را از دشمن و منافق را از مومن جدا کرد و یوم الهی است که ملت ایران تحت عنایات الهی و هدایت های ائمه(ع) توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را درهم شکست.

امام جمعه آسمینون ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: بالاترین ویژگی و فضیلت سردار دلها، اخلاص و هنر ایشان بود.

وی با اشاره به این که شهید سلیمانی شجاعت و تدبیر را در راه خدا هزینه کرد، بیان کرد: اخلاص و شجاعت سردار نقش اصلی را در خنثی سازی نقشه ها و توطئه های نامشروع آمریکا در منطقه داشت.



حجت الاسلام کریمی افزود: شهادت سپهبد سلیمانی قیامتی به پا کرد و دشمنان را در برابر عظمت ملت ایران به خضوع وا داشت.

خطیب جمعه آسمینون با تسلیت شهادت مظلومانه سردار رشید سید رضی موسوی، عنوان کرد: موجی از تالم و تاسف همراه با انزجار و نفرت از صهیونیسم جهانی و آمریکا جنایتکار را به وجود آورد البته دشمن خبیث اکنون درمانده تر از همیشه است.

وی تاکید کرد: اسراییل با هدایت میدانی آمریکا خبیث در همه میدان های نبرد نظامی، تبلیغاتی، اطلاعاتی و امنیتی دچار شکست های پیاپی و زنجیرهایی شده و برای جبران ناکامی ها، پیوسته دست به هرگونه جنایتی می زند تا گوشه ایی از رسوایی خود را جبران کند.

حجت الاسلام کریمی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، خاطرنشان کرد: زندگی آن حضرت نه تنها الگویی برای زنان مسلمان و انقلاب کشورمان است بلکه زندگی این بانوی معصوم می تواند الگویی برای تمام زنان جهان باشد.

امام جمعه آسمینون با اشاره به موضوع خانواده اظهار کرد: قرآن کریم از ۲ خانواده ویژه تعریف کرده حضرت زکریا و خانواده اش در سوره انبیا آیه ۹۰ این خانواده سه ویژگی داشتند.

وی اضافه کرد: دنبال کار خیر  و نیکی می دویدند و بار از دوش مردم برمی داشتند و خدا را می خواندند امید به خدا داشتند و در مقابل خدا خاشع بودند و خانواده دوم خانواده فاطمی در سوره هل اتی اشاره شده است.

حجت الاسلام کریمی عنوان کرد: نظام خانواده یک نهاد اساسی و محوری در جامعه است اگر سبک زندگی ما علوی و فاطمی باشد در خانواده و جامعه آرامش به وجود می آید چرا که خانواده پایه و سلول اصلی در جامعه است.

کد خبر 1741387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha