دشمنان در ۹ دی برابر بصیرت ملت ایران شکست خوردند

سرهنگ قنبری گفت: دشمنان در سال ۱۳۸۸ می‌خواستند جنگ را به خیابان‌ها بکشند اما در برابر بصیرت و وحدت مردم شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری امروز(جمعه، ۸ دی) در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی که در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: دشمنان در سال ۱۳۸۸ می‌خواستند جنگ را به خیابان‌ها بکشند اما در برابر بصیرت و وحدت مردم شکست خوردند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه بصیریت به معنای توانایی درک حقایق است، افزود: در سال ۸۸ با وجود اینکه دشمنان در عرصه‌های مختلف حضور میدانی پیدا کردند اما در برابر خودسازی و خداشناسی ملت ایران کم آوردند.

وی تصریح‌کرد: فتنه آمریکایی، صهیونیستی در سال ۱۳۸۸ خنثی شد و بعد از آن سال، فتنه‌های مختلف با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری از بین رفته است و دشمنان این را بدانند هر توطئه‌ای که بکنند خنثی می‌شود.

سرهنگ قنبری با اشاره به اینکه شهادت بیش از ۱۰ هزار کودک فلسطینی محصول دموکراسی غرب است، ادامه داد: خروش ملت‌های مسلمان و آزادیخواه علیه صهیونیست‌ها را امروز در سراسر دنیا شاهد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: گروه‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان در مقابل استکبار قد علم کرده‌اند و این محصول دوراندیشی شهید سلیمانی است.

سرهنگ قنبری به انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان‌کرد: در انتخابات افراد باتقوا باید مورد تایید صلاحیت قرار بگیرند و حضور مردم در پای صندوق های رای عامل اقتدار و یکپارچگی است.

کد خبر 1741404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha