۹ دی روز بصیرت و تجدید پیمان ملت با بصیرت ایران با ولایت است

امام جمعه ارومیه گفت: ۹ دی روز بصیرت و تجدید پیمان ملت با بصیرت ایران با ولایت است، پس با حضور در مراسم بزرگداشت این روز به دنیا نشان خواهیم داد که ملت ایران همچنان پای آرمان‌های خود با بصیرت ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلیمن سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، گفت: ۹ دی روز بصیرت و تجدید پیمان ملت با بصیرت ایران با ولایت است، پس با حضور در مراسم بزرگداشت این روز به دنیا نشان خواهیم داد که ملت ایران همچنان پای آرمان‌های خود با بصیرت ایستاده است.

وی افزود: برخی عوامل داخلی به خاطر منافع شخصی و قدرت، پست و مقام با دشمن همراه شدند و کشور را شش ماه به آشوب کشیدند.

 این مسئول ادامه داد: دشمن به امام حسین (ع) و مساجد توهین کردند و قرآن آتش زدند و در نهایت، ۹ دی ماه آن سال ملت دیگر تحمل نکرد و با بصیرت و حضور در میدان، بساط فتنه را برچید.

حرکت سردار سلیمانی روند حرکت استکبار را در منطقه عوض کرد

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: طوفان الاقصی و نقشه بر آب کردن نقشه‌های آمریکا، همه نتیجه مجاهدت‌های سردار سلیمانی و شهدایی مانند سید رضی موسوی است.

وی افزود: حرکت سردار سلیمانی روند حرکت استکبار را در منطقه عوض کرد.

امام جمعه ارومیه همچنین گفت: با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات، بر همه واجب است در این انتخابات با مشارکت بالا شرکت کنند و انتخاب اصلح داشته باشند، چون مشارکت بالا در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است.

کد خبر 1741406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha