مردم با خلق حماسه ۹ دی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند

بهداروندی، گفت: مردم ثابت کردند که با چشم بصیرت هم می‌توان فتنه‌انگیزی دشمنان کوردل نظام جمهوری اسلامی را دید و با حضور حماسی خود پاسخ دندان‌شکنی به آنها دادند.

حمید بهداروندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: مردم غیرتمند ایران نشان دادند همیشه در هر عرصه و صحنه‌ای حضور دارند و پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، افزود: ۹ دی آزمونی برای نشان دادن بصیرت انقلابی مردم بود که خوشبختانه باز این مردم بودند که نمره قبولی خود را در حمایت از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب گرفتند.

وی تصریح کرد: مردم ثابت کردند که با چشم بصیرت هم می‌توان فتنه‌انگیزی دشمنان کوردل نظام جمهوری اسلامی را دید و با حضور حماسی خود پاسخ دندان‌شکنی به آنها دادند.

بهداروندی، عنوان کرد: نهم دی یک همه‌پرسی سراسری مردم در تائید نظام جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه بود.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اُسوه ایثار و مقاومت است ادامه داد: از دل همین مردم سردار سلیمانی‌هایی وجود داشت و دارد که حتی بعد از شهادت هم هستند غیرتمندانی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر تارک جهان همیشه برافراشته نگه دارند و آماده خلق ۹ دی‌های دیگر باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، از آحاد مردم ولایتمدار و فعالان حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و هنرمندان اندیمشک دعوت کرد تا حضور حداکثری در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی داشته باشند.

کد خبر 1741459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha