۹ دی سالروز عبور بولدوزری مردم از روی خواص ساکت و بی بصیرت ایران است

حجت الاسلام پولادی گفت: ۹ دی اوج بصیرت ملت ایران است و رمز حماسه ۹ دی عبور بولدوزری مردم از روی خواص ساکت و بی بصیرت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام پولادی در مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت در جیرفت، گفت: ۹ دی اوج بصیرت ملت ایران است و رمز حماسه ۹ دی عبور بولدوزری مردم از روی خواص ساکت و بی بصیرت ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: بعد از قریب ۸ ماه از شروع فتنه ملت با بصیرت، معطل خواص نماندند و روز ۹ دی مهر تاییدی بر کلام رسای امام راحل که فرمودند؛ امت من از امت عهد رسول خدا (ص)، از امت عهد امیرالمومنین علی (ع) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) بالاتر هستند، زدند.

وی با اشاره به وجه تمایز امت ایران با امت عهد رسول خدا (ص)، امیرالمومنین، امام حسن (ع) و امام حسین (ع)، خاطرنشان کرد: امت عهد رسول الله (ص) پشت سر خواص حرکت می کردند و آنها را همواره قبول داشتند اما امت ایران همواره پشت سر ولایت حرکت می کنند و هر جا که دیدند خواص پشت سر ولایت حرکت نمی کنند مثل بلدوزر از روی آنها رد می شوند.

حجت الاسلام پولادی ابراز کرد: در سال ۸۷ عده ای در کشور به بهانه این که خرداد ۸۸ انتخابات برگزار می شد، دم از تشکیل کمیته صیانت از آرای زدند، کسانی این حرف را می زدند که خودشان مسئول انتخابات بودند و از دل انتخابات انقلاب به مسئولیت رسیده بودند و در اردیبهشت ۸۸ رسماً این کمیته را شکل دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه فتنه ۸۸ دارای دو بخش طراحی و اجرا بود، اظهار کرد: طراحان این صهیونسیت ها بودند و مجریان آن در داخل کشور کسانی بودند قبلا یا رییس جمهور، رییس مجلس و عضو خبرگان رهبری بودند.

وی ادامه داد: حضور افراد صاحب منصبی که در این انقلاب در مسئولیت های سطح بالا قرار داشتند، این فتنه را پیچیده و سخت کرده بود.

حجت الاسلام پولادی عنوان کرد: میرحسین موسوی در بخشی از صحبت های خود دلیل حضور در انتخابات را احساس خطر برای انقلاب و نظام کرده بود اما واقعیت این است که او سال ۸۸ نه برای نظام و انقلاب احساس خطر کرده بود بلکه برای جریانی که ولایت فقیه را یک جایگاه تشریفاتی می داند، احساس خطر کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: میرحسین موسوی برای جریانی که در ظاهر دم از امام می زد اما امام را قبول نداشت، دم از رهبری می زد اما رهبر را نائب بر حق امام زمان (ع) نمی دانست و آبرو و عزت ملت ایران برای آن ارزشی نداشت، می ترسید.

وی با بیان اینکه میرحسین موسوی تنها برای مطامع حزب، جناح و گروه خودش دم از هر چیزی می زد، عنوان کرد: کسانی که فتنه ۸۸ را راه انداختند وجود و اعتقادشان اموی است.

حجت الاسلام پولادی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی و شورای نگهبان سعی در ارشاد کردن این خواص داشتند تا بلکه نجات پیدا کنند اما چون شکم های اینها از مال حرام و بیت المال پر شده بود و در مکتب دیگری رشد کرده بودند، در گمراهی خود ماندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: مردم ما با فتنه انگیزان مدارا کردند تا این که در عاشورای ۸۸ فتنه گران کف خیابان آمدند و ماهیت واقعی و اموی خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: فتنه گران به امام حسین (ع) و مجالس عزاداری جسارت کردند وقتی مردم این جسارت ها را دیدند در ۹ دی به خیابان ها آمدند و این فتنه را خاموش کردند.

حجت الاسلام پولادی خاطرنشان کرد: ۹ دی در طول انقلاب نظیر ندارد، قله بصیرت ملت ایران است طوری فتنه گران این فتنه را طراحی کرده بودند که مطمئن بودند کار نظام و انقلاب تمام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یادآور شد: این فتنه پیچیده بود زیرا از یک طرف صهیونیست ها و از یک طرف کسانی که در پست های انقلاب در داخل مسئولیت داشتند آن را طراحی و مدیریت می کردند.

وی تصریح کرد: وجه تمایز ملت ایران با خواص بی بصیرت این بود که این ملت بصیر به امر نائب امام زمان (عج) به میدان آمدند اما خواص بی بصیرت در ۹ دی به میدان نیامدند.



حجت الاسلام پولادی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مهم خبرگان رهبری هستیم، گفت: عده ای به ظاهر دلسوز برای ما نسخه می پیچند که در انتخابات شرکت نکنید اما بدانید راه عبور از همه مشکلات و بستر سازی برای ظهور امام زمان (عج) گوش به فرمان نائب بر حقش بودند، است.

کد خبر 1741549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha