هیئت مهمترین سرمایه جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی در افتتاحیه دوره معرفت و مهارت افزایی هیئت‌ها، گفت: هیئت جدی‌ترین و مهمترین سرمایه جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، افتتاحیه دوره معرفت و مهارت افزایی هیئت ها، تشکلهای مذهبی و سمن‌های مردم نهاد با عنوان «ماه» در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت‌زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، با تاکید بر ظرفیت هیئت ها در تاثیر رشد جامعه بیان کرد: هیات جدی‌ترین و مهمترین سرمایه جمهوری اسلامی است.

همچنین در ادامه این مراسم معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در بسیاری از دوران‌های حساس چون کرونا و .... برخی‌ها تلاش کردند که نامی هیأت‌ها باقی نماند، اما تشکل‌ها و نهادهای مردمی ایستادگی کردند و نام هیأت را در درست‌ترین زمان ممکن زنده نگه‌داشتنند.

برگزاری جلسات مذهبی آغاز راه احیای امر اهل‌بیت (ع) است

در این مراسم حجت الاسلام مجید باباخانی، رییس سازمان هیات و تشکل های دینی اظهار کرد: جلسات دینی و جلسات ذکر اهل بیت مقدمه احیای امر اهل بیت علیهم السلام است.

رییس سازمان هیئت و تشکل های دینی در ادامه بیان کرد: اگر جلسات ذکر اهل بیت منحصر به ذکر معارف و ذکر اهل بیت شود و بعد تمام شود کار کامل نیست برگزاری جلسات مذهبی آغاز راه احیای امر اهل بیت است و اگر این امر تحقق یابد مسایل تربیتی و آسیب های اجتماعی نیز حل خواهد شد.

امنیت را مدیون سردار سلیمانی و شهید رضی هستیم

این افتتاحیه آغاز سه روز از بر نامه های آموزشی در آوردگاه تمدنی است که در آن به مهمترین مسایل مانند مدیریت فرهنگی، نوجوانان و جوانان، بانوان و رسانه می پردازد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: امروز امنیت را مدیون سردار سلیمانی و شهید رضی هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: به برکت خون شهیدان بزرگوار ما برنامه های دینی را پیگیری و اجرا می کنیم.

وی افزود: آنچه که از این دوره انتظار می رود این است که تشکل ها بعد از دوره جریان هیئت را به سوی اهداف امام جامعه سوق دهند.

گفتنی است؛ در این دوره تشکل‌های دینی چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و مرکزی حضور دارند و به مدت سه روز آموزش خواهند دید. این دوره آغازی است برای یک دوره دوساله که بخشی حضوری و بخشی غیر حضوری خواهد بود و در نهایت منجر به یک دوره تکمیلی می شود.

کد خبر 1741917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha